HP PSC 2110 all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

anita vh

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Probeer een all-in-one HP printer te installeren. Gaat perfect totdat ik via word of wordpad iets probeer af te printen - zelfs de testpagina van de printer werkt niet.
Fout melding : gegevensfout - cyclische redundantiecontrole. Alles staat goed geînstalleerd, zelfs een kopie starten vanuit de computer werkt, alleen zelf gegevens doorsturen werkt niet. Weet iemand een oplossing. Op het printerschermpje blijft de melding bezig met afdrukken hangen.

Ik heb dezelfde printer/scanner, alleen heb ik het probleem niet, probeer nog ff alles te herinstalleren, en dan de updates te downloaden op www.hp.com

Dus firmware en andere updates...

Geachte Anita,

het kan zijn dat er bij het installeren toch iets mis is gegaan. Is de cd misschien voorzien van enkele krasjes? Dat is bij mij ooit het geval geweest.
Vandaar dat ik je adviseer om even de CD te downloaden van de site van HP klik hier, . Mocht het probleem nog niet verholpen zijn, probeer dan eens een andere USB kabel.

Kan je wel stand alone een kopie maken, m.a.w. een kopie maken zonder tussenkomst van de computer?

Heb al verschillende keren herinstalleerd (na volledige uninstall), nieuwe usb kabel geprobeerd. De update geïnstalleerd.
Zal nu nog eens de de volledige software downloaden en proberen. Hoop dat dit wel werkt.
Bedankt alvast voor de reacties.

Mocht het nou nog steeds niet lukken, dan zou ik gewoon even informeren bij de winkel waar je de printer gekocht hebt, misschien is ie gewoon kapot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan