HP PSC 2355 alles-in-één printer: softwaresuite?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Ik roep maar weer eens jullie hulp in omdat ik er zelf niet uit kom... :confused:

Draai nu W7 Ultimatie 64 bit.
Voorheen (Vista) had ik een mooie softwaresuite. Nu kan ik niets vinden om een scan te maken, terwijl HP wel een diagnostische tool aanreikt om het scannen te testen :shocked:

Hoe kan ik nu toch weer gebruik maken van m'n scanner?

Die pagina heb ik idd al gezien en e.e.a. gedownload.

Is helemaal niets. Een of ander diagnostisch tooltje dat bepaalt of je kunt printen en/of scannen. Ja, beide zijn mogelijk maar verder dan diagnostiek gaat het niet.
Hoe krijg ik in godsnaam weer m'n normale suite terug... Grr.. verplichten tot aanschaf nieuwe hardware, vreselijk.
Bedienen vanaf het apparaat zelf is geen optie (i.v.m. opstelling).

thx. zal 'ns kijken, heb al het e.e.a. qua installbestanden. Wordt nu i.i.g binnengehaald.

Gisteren en vandaag mee gestoeid, idd via comptabiliteitsmodus (Vista SP2) wel Photosmart kunnen installeren, maar niet het tooltje om te scannen. Hier gaat het me juist om :)

Nu scan ik niet de hele dag, maar toch wel fijn als het kan werken.

Vreemd verschijnsel doet zich voor: in diverse installatievoortgangschermpjes krijg ik wel buttons te zien, maar totaal geen text. Het is dus maar raden waar het over gaat en gokken...

nb. de printer komt in het herkenningsproces ook niet verder dan stap 6 van 8 (na het aansluiten van de USBkabel).
Op dit moment kan ik dus ook niet scannen vanaf de AllInOne omdat deze meldt dat de software niet geïnstalleerd is.

Lastig probleem... :confused:

Laatst bewerkt:
Nou, de patch geïnstalleerd en opnieuw opgestart. Nu werd het gehele proces probleemloos afgewerkt ( dus ook stap 7 en 8 van 8).

Maar.. vreemd genoeg verschijnt niet - en ik weet even niet hoe het heet - het icoon van de suite, maar weer alleen de Photosmart en Supply icoon.

Ik kan dus nog steeds niet scannen. :(

Via de alternatieve elders aangereikte oplossing (Paint) nu dus wel mogelijkheid om te scannen. In dat opzicht is deze vraag opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan