hp psc 2410 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

anita1963

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2003
Ik heb een HP psc 2410 all-in-one printer welke ik niet geinstalleerd krijg. Ik werk met windows 2000 en heb alles precies volgens het boekje gedaan. PC voldoet aan alle systeemeisen. Op het moment dat het installatieprogramma aangeeft dat stroomkabel en usb-kabel ingeplugd kunnen worden en ik dit doe gebeurt er niets meer. De button 'volgende' blijft grijs en na enige tijd verschijnt er een rood kruis dat het apparaat niet geinstalleerd kan worden omdat er geen stuurprogramma is. Herkent iemand dit probleem?

Hoi anita
Probeer eens een andere usb poort als er gevraagd word om de stekkers erin te doen.

Maike, ik heb alle usb poorten van mijn pc al uitgeprobeerd. Dat is het probleem dus waarschijnlijk niet.

Ga eens naar apparaatbeheer. Zoek je printer op.
Rechtsklik en kies voor "zoek naar betere of andere driver" (zoiets).
Nu leid je Windows naar de map waarin jij de driver hebt staan.
En nu maar hopen dat de printer ondanks alles toch in app. beheer voorkomt.

Geplaatst door anita1963
Ik heb een HP psc 2410 all-in-one printer welke ik niet geinstalleerd krijg. Ik werk met windows 2000 en heb alles precies volgens het boekje gedaan. PC voldoet aan alle systeemeisen. Op het moment dat het installatieprogramma aangeeft dat stroomkabel en usb-kabel ingeplugd kunnen worden en ik dit doe gebeurt er niets meer. De button 'volgende' blijft grijs en na enige tijd verschijnt er een rood kruis dat het apparaat niet geinstalleerd kan worden omdat er geen stuurprogramma is. Herkent iemand dit probleem?

Probeer eens het volgende.
1° Verwijder je printer.(Bij start-printers)
2° Verwijder in configscherm- Software, alle software die te maken heeft met je printer. In windows verkenner verwijder occasioneel overgebleven mappen.
3° Sluit nu je printer aan op de netspanning en zet de on/off knop op ON. GEEN USB aansluiten.
4° Installeer je software en volg de installatie.

Nu zou hij het toch moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan