HP psc 2410 photosmart -all in one-

Status
Niet open voor verdere reacties.

berends

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Ik probeer genoemde printer te installeren. Maar krij streeds de melding E:\SETUP\hpzgat01.exe - gate cue-run hpzmsi01.exe - M photogallery -1 nld...
ERROR_INSTALL_FAILURE
De site van HP verwijst mij dan naar:
UITVOEREN
intikken: eventvwr, OK, applications en dubbelklik op de meest recente faillure.
Dan krijg ik de melding:
Product mamories Disc creator 2.0-Fout 1406. Kan waarde niet schrijven naar sleutel\CLSID\{DA7A2849-2E3F-4F87-A1C4-42843592 BAED}INPROC server32. Systeemfout controleer of U voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel.
HOE LOS IK DIT PROBLEEM OP??
Bij voorbaat mijn dank.

Ben je wel ingelogd als administrator? Dus heb je wel rechten om apparaten te installeren?

Hoe kan ik controleren dat ik als administrator ben ingelogd?? Volgens mij ben ik dat wel, maar zeker weet ik dat dus niet. Allerlei programma's installeren gaat wel.
Hoor graag je reactie.

Als je wel programma's mag installeren zul je wel beheerdersrechten hebben (dit kun je ook vinden bij start, configuratiescherm, gebruikers).

Heeft deze printer wel eerder gewerkt op deze pc? Welke windowsversie gebruik je? Staan er misschien nieuwere drivers op internet?

Ik ben inderdaad beheerder. De printer heeft nog niet eerder gewerkt op deze pc. Ik heb de printer vrijdag nieuw gekocht. Ik heb win XP home.

Over het algemeen herkent xp HP printers uit zichzelf (als het niet het nieuwste van het nieuwste is tenminste).

zie je niet dat windows een nieuw apparaat heeft gevonden of iets dergelijks? Is het een USB printer? Zo ja, dan moet je EERST de drivers installeren zonder dat de printer is aangesloten, en daarna pas na het installeren de printer aansluiten.

Zo heb ik dat ook gedaan. De CDRom geeft ook die instructie (eerst drivers en dan aansluiten). Ik ben nu drivers aan het downloaden van HP.nl mogelijk dat het dan wel goed gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan