Hp psc 2410

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coenarend

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2011
Kan niet meer printen van zowel internet als documenten,

Fout in script van internet explorer

Foutmelding:
Regel: 2032
Teken: 1
Fout: niet nder omschreven
Code: 0
URL: res://ieframe.dll/preview.js

Heb explorer gereset, maar helaas, printer verwijdert en weer toegevoegd maar helaas

Wie o wie kan mij helpen

hier werd het printprobleem opgelost met volgende driver te installeren
HP LJ2400series PCL

zoek hier eens http://www.liutilities.com/device-driver/hp-psc-2400-series/
de printer staat op mijn werk, ik zal morgen daar eens verder kijken moest het niet lukken om de driver te vinden

Helaas

Bedankt maar als ik dat doe wordt de pc gescanned en zie niets wat ik kan dwnloaden, ja tegen kosten. Heb ook al gebruik gemaakt van het teruggaan bij herstelpunt, levert niets op. Ik hoor graag van je morgen

Staat er helaas niet tussen

Het is geen jaserjet maar een photosmart, HP PSC 2410 photosmart. Kan je daar iets mee? Hoor graag van je.

Hier wordt aangegeven:
De driver voor uw product is in het Windows Vista besturingssysteem geïntegreerd. Hier kan ik niets vinden om te dwnl. Dat klopt printer staat er tussen, maar ondanks dat, verwijderen en weer installeren pakt die het niet op

Hoi !

Als je de inhoud van m'n laatste link in het NL doorleest begrijp ik niet wat er onduidelijk aan is !

Gewoon gebruiksaanwijzing volgen; je hoeft niets te downloaden.

Greetz,

Harry.

Ja dat heb ik gedaan via USB ondanks dat ie als standaardprinter wordt opgepikt kan ik niet printen en krijg dezelfde foutmelding als:
Foutmelding:
Regel: 2032
Teken: 1
Fout: niet nder omschreven
Code: 0
URL: res://ieframe.dll/preview.js

Alle updates voor Vista zijn gedaan, het gekke is dat de printer op een andere PC wel werkt, dus het ligt aan mijn PC, maar wat is mij niet duidelijk.

Hoor graag van je.

Hoi !

Is 'n bekende Vista-fout !

Probeer het volgende: Windowstoets + R - regsvr32 ole32.dll - enter

Dus: regsvr32 ole32.dll exact zo intrommelen.

Daarna herstarten, werkt de printer nu ?

Zo nee: Reset Internet Explorer 8 settings (alles volgens @Microsoft).

Dan zou alles moeten werken.

Greetz,

Harry.

Krijg na W + R foutmelding 0x80070005, heeft met firewall ed te maken heb ik uitgezet probleem blijft

Hoi !

Tja, vervelend probleem in IE 8 !

Heb je Vista ge-update t/m vandaag ?

Ik heb nog 'n oplossing die meestal wel werkt: je moet op de volgende pagina: http://iefaq.info/index.php?action=artikel&cat=42&id=133&artlang=en het laatste script: ie8-rereg.all.zip downloaden, uitpakken en uitvoeren.

Helpt dat ook niet heb ik geen oplossing meer en @Microsoft ook niet, behalve IE7 installeren.

Nogmaals, je bent niet de enige, bijv. http://social.msdn.microsoft.com/Fo.../thread/bc7a73df-d4e0-4292-83e4-80d58fc765af/

Succes,

Harry.

Bedankt ik ga het proberen. Nog één vraag, als ik een andere printer koop zou die deze problemen niet hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan