Hp psc 2410

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Je zou die inmiddels ook niet meer moeten hebben als je tot en met vandaag keurig ge-update bent.....

Meestal lukt het me wel met een kompleet verwijderen van IE8 en 'n nieuwe installatie na een register-cleaner, het probleem op te lossen, maar da's 'n klus omdat I8 in Windows verweven zit.

Greetz,

Harry.

heb net i8 eraf gegooid sta nu op 17 ga morgen verder je hoort van me en nogmaals bedankt

Hoi !

Graag gedaan, en ik hoor het graag hoe het verder verloopt !

Greetz,

Harry.

Beste Haary,
Nou ik heb I7 maar nog steeds geen beweging in de printer, is Firefox een oplossing? Dus explorer eraf halen?

Hoi !

Wel eerst het register opgeschoond en CCleaner gedraaid ?

Daarna opnieuw proberen de printer te installeren.

Greetz,

Harry.

Heb CCleaner gebruikt maar wat bedoel je met opschonen? dat gaat toch via de cleaner?

Printer nog steeds inactief

Hoi !

CCleaner - linksboven register - scannen - repareren.

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Gedaan maar geen resultaat, geeft nu geen foutmelding meer, dat is een winst

Hoi !

Tja, had niet anders verwacht !

Maar waarom wordt de printer dan nu niet gevonden ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zou nu moeten werken, zeker omdat je geen foutmelding meer krijgt @!

Sorry, maar meer oplossingen heb ik niet voorhanden.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Evt. heb ik hier nog 'n Canon Pixma IP1500 staan incl. kabels en driver voor Win Vista/Win 7.

Zonder inktpatronen, maar met schone printkoppen.

Originele inktpatronen kosten kompleet 25 euri's, kan uiteraard veel goedkoper met 'n alternatief merk.

Mag je gratis ophalen.

Greetz,

Harry.

Bedankt ik ga nog verder klooien. Ik hou je op de hoogte, probeer I8 nog eens en alles van ms eraf te gooien en firefox zijn werk te laten doen

Hoi Harry,

Ben met mijn laptop naar de buren gegaan en zijn printer geinst. en getest werkte als een zonnetje.

Dus nw printer gekocht maar heb hier ook problemen mee ik weet het nu niet meer het is een HP Photosmart Plus 210a.

Wat die ik fout?

Hoi !

Het beter uitleggen dan @HP doet (zie m'n vorige link !) kan ik ook niet !

Greetz,

Harry.

ben er uit via driver van 990C en rommelen in de poort instellingen, bedankt voor alle input

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan