HP PSC 6010 conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Beste computerhelpers,

Ik heb voor iemand een printer getracht te installeren. Het gaat om een HP PSC 6010. Na de installatie werkt alles prima. Echter als ik de pc opnieuw probeer op te starten, krijg ik uiteindelijk een zwart scherm te zien. En start Windows niet meer op. Na een systeemherstel (punt) werkt Windows weer, maar de printer niet. Ik heb de meest recente software van de HP site gehaald. Hoe kan ik die printer aan de praat krijgen.

Groetjes
 
Gewoon nog een keer proberen!
Kijk eerst eens onder "deze computer" eigenschappen in het apparatenbeheer of hier evt gele of rode tekens staan.

Alle vorige software verwijderen van deze printer.!
Printer afkoppelen!
Pc opnieuw opstarten!
Evt virusscanner en firewall uitschakelen
Drivers binnen halen en in een mapje op de Pc zetten
Pc opnieuw opstarten
Printer aansluiten.........nu zal hij deze vinden.
En dan de Pc laten zoeken naar de drivers en stuurprogramma`s
 
Nou, met HP printers diverse ervaringen met installeren te hebben opgedaan, is het eerst installeren van de software, en dan pas het aansluiten van de printer, zonder de drivers door XP te laten installeren, vaak de juiste manier.

En pas na een reboot, XP de drivers te laten installeren.

Ook met IE7 en de HP printersoftware, zijn veel problemen, alhoewel er daar patches voor zijn, zie ik die niet voor deze printer.

Ook zou je er een tech mailtje aan kunnen wagen, je krijgt vaak snel antwoord, met de juiste oplossingen.
 
Ik heb van alles geprobeerd. Ook nog contact gehad via de chatfunctie van HP werkt overigens perfect. Niets heeft tot een oplossing geleid alleen een heftige oplossingen. Opnieuw installeren van de pc.

Groetjes
 
Indien je meerdere USB poorten in gebruik hebt, haal dan alles eraf, start op, zet de printer aan, en sluit hem daarna aan, op de USB poort.

Sluit daarna pas een volgende aan, etc.

Ook zou je in apparaatbeheer kunnen kijken, of daar een enhanced USB 2.0 driver bijstaat, indien je op het moederbord deze hebt, dus verlmeld ook even welke USB je hebt, 1.1 of 2.0.

Tevens kun je, als alles is aangesloten, in schijfbeheer kunnen kijken hoe de schijfletter verdeling eruit ziet, een all in one, heeft ook een cardreader onboard, misschien dat die conflikten geeft, in het uitdelen van de schijfletters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan