hp psc2210

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Mijn printer werkt niet meer. Bij het aan doen gaan alle lampjes knipperen en wordt het bericht gegeven "verwijder en controle inktpatroon. Is gecontroongemaakt doch blijft het aangeven

Hoi :)

Is gecontroongemaakt

Moet waarschijnlijk zijn " Is gecontroleerd en schoongemaakt " ? :)

Het kan ook zijn dat de cartridge gewoon electronisch defect is en dan moet deze helaas gewoon compleet vervangen worden.

ED

Hoi :)

Is gecontroongemaakt

Moet waarschijnlijk zijn " Is gecontroleerd en schoongemaakt " ? :)

Het kan ook zijn dat de cartridge gewoon electronisch defect is en dan moet deze helaas gewoon compleet vervangen worden.

ED
Nee, cartridge is getest

Hoe is deze getest?
Dit komt heel precies namelijk.

ED

Printers hebben de " leuke eigenschap " soms een cartridge gewoon niet meer te " willen herkennen " . Dit kan vanwege diverse oorzaken die nu even niet zo relevant zijn om te vermelden. De printer moet dan worden " gereset " waardoor de cartridge weer kan worden herkend. In feite gebeurd dit alleen professioneel door de leverancier d.m.v. niet openbare codes. Toch wordt het e.e.a. natuurlijk wel eens bekend en is dit op internet wel ergens te vinden.

Ik kan niet garanderen dat dit DE oplossing is maar lees alles op deze site eens rustig door en vind de informatie die je nodig hebt voor een reset voor jouw printer.
Maar er staan ook andere suggesties m.b.t. jouw probleem.

http://forum.omroepgelderland.nl/viewtopic.php?t=701

Kijk in ieder geval even hier:

http://www.videolandrefill.nl/i/reset/hp2728565758.pdf

Succes, ED

Laatst bewerkt:
Mijn printer werkt niet meer. Bij het aan doen gaan alle lampjes knipperen en wordt het bericht gegeven "verwijder en controle inktpatroon. Is gecontroongemaakt doch blijft het aangeven

Originele patronen gebruiken, ff schoonmaken met een vochtig doekje. anders patronen lostesten om probleem patroon te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan