hp recovery partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
7.918
hi,

ik zit hier op een pc die opnieuw geinstalleerd moet worden. Nu zie ik dat de D partitie HP recovery heet.

Ik weet dat je dan terug kunt naar de fabrieksinstallatie. Dit zou ik graag willen, maar ik zie hier helemaal geen bestanden staan. Klopt dat

De pritie heeft wel 3.2 GB gebruikt.

Wie weet raad

Vraagtekens en andere tekens kan ik op dit bord niet vinden, sorry

PS. Ik zie alleen een map systeemherstel staan met een waarschuwing dat je de bestanden niet moet verwijderen en een temp map en een batch.old van 1kb
 
Dan heb je ook een recovery cd erbij gekregen.
Die moet je dan ook gebruiken. Die map daar staan de drivers en dergelijke in.
 
Zeker weten vraagteken.

Op de D partitie sttat het volgende: Waarschuwing , dit gedeelte van de partitie bevat bestanden die gebruikt worden voor systeemherstel enz...

Dus via die cd wordt die partitie benaderd bedoel je vraagteken.

Ik zal hier eens zoeken naar die cd.
 
Klopt helemaal.
 
Geen cd gevonden helaas. Ik zal moeten wachten tot er hier iemand thuiskomt die iets van deze pc weet :D

Hopelijk heeft ze de cd.
Bedankt voor het reageren Puppie :thumb:
 
Graag gedaan en anders gewoon een nieuw besturingsysteem erop zetten.:D
 
Gewoon die hele troep er af van HP en die recovery partitie verwijderen dan alles netjes schoon installeren weet je zeker dat die geen prut van HP er bij opzet.
Wel even zorgen dat je alle drivers hebt.
Heb je tevens meer ruimte op de schijf met het verwijderen van die partitie.
 
Ik heb wel eens via start/programma's/Hp de optie gezien om te recoveren.
 
Hoi allemaal,

Inderdaad Elisa. Zij hadden inderdaad via start...enz een herstel, dus zonder cd.

Uiteindelijk gelukt, maar wat mij verbaasde is dat internet nog werkte en een heleboel foto' s stonden er ook nog op. Dus geen format zeg maar.

Maar voorlopig ben ik blij, want alles werkt weer zoals het moet werken. Alleen snelkoppelingen moest ik weer "installeren"

Ik had inderdaad een schone installatie kunnen doen, maar met 4 kinderen in huis van 11 tot 16 jaar denk ik dat ik het sneller uitgelegd heb hoe je een hp systeemherstel voor elkaar hebt. Aangezien het over 2 maanden weer helemaal vervuild is.:confused:
 
Laatst bewerkt:
en zo hebben wij weer wat geleerd.:D
 
Ik wist het ook niet hoor. Ik kom daar binnen en niemand weet iets van die pc...

Ik denk dat die voorgeinstalleerde optie heeeeeeel goed is voor leken met veel pubers :D

Alle aangemaakte accounts bleven ook en document & settings. (was mijn eerste ervaring in hp herstel, weet niet of het altijd zo werkt).

Reacties waren in ieder geval goed. Nu maar afwachten of het geen problemen gaat opleveren.
 
Jeetje dat was een treffer :love:
De Overijsselse lucht is me vast goed bekomen :D
Jij snel uit de brand Tanja1968!
 
Gelukkig wel, was bij elkaar in anderhalf uur klaar.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan