HP scan installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico32

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Ik heb een HP scan 3300 C die werkte altijd goed onder w98 Nu ik WXP-prof heb werkt ie niet meer Bij HP een CD besteld voor gebruik onder WXP. Bij de opdracht "nieuwe scan" blijft de pc continu doordraaien" Wat nu ik ben een leek.

Drivers verwijderen en download even de nieuwste hier dan eens weer proberen.:)

Hier draait de 3300 onder XP, dus het kan. Alleen de scasoftware van HP krijg ik niet draaiend onder XP. Ik scan nu met adobe, werkt perfect.

Welkom op Helpmij:) Ik heb de vraag even verplaatst.

HP scan. Geprobeerd op een andere PC te instaleren met de CD van HP, ook mislukt. Iemand is van mening dat scan zelf wel kapot zou kunnen zijn . Dit laat ik nog onderzoeken

Zoals al eerder is gezegd zou je ook kunnen proberen om met andere software te scannnen, bijvoorbeeld zoals Wim1960 al aangeeft bijvoorbeeld met Adobe.. Mocht je dat niet hebben, kun je het ook proberen met de software die hiervoor standaard in XP zit ingebakken :)

Dit kune doen door de scanner in je computer te pluggen als dat nog niet gedaan is. Hierna ga je naar Deze Computer, en dubbelklik je op je scanner. Nu zou er een dialoogvenster moeten verschijnen waarin je kunt kiezen waarmee je wilt scannen. Waarschijnlijk staan hier verschillende dingen, maar je moet maar kijken wat het best werkt/het makkelijkst is

Suc6,
Rodin

Scanner bleek defect te zijn Verder onderzoek en eventuele reparatie afgeraden i.v.m. kosten. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan