HP Scanjet 3300C probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Plotseling wil mijn HP Scanjet 3300C niet meer scannen. Ik heb nu zo'n beetje alles geprobeerd, maar ik krijg steeds een "onbekende programmafout" Error 2117.
Ik heb de nieuwste drivers + updates gedownload en geïnstalleerd (heeft geen digitale code voor XP). Het lijkt mij sterk dat de scanner plotseling kapot is, al eerder werkte hij niet goed, maar toen heb ik het kunnen oplossen door de driver opnieuw te installeren.

Iemand een idee, of weet iemand hoe ik dit probleem aan HP kan voorleggen.

Ik heb gisteren dezelfde bij iemand geinstalleerd en kreeg eerst ook diezelfde foutmelding.

Er zaten 2 cd'tjes bij, 1 met drivers en 1 met het programma. Maar nadat ik de 3 stappen op het scherm gevolgd had deed hij het ineens. Ik gebruikte geloof ik het "kopieer" programma.

Bij het installeren moest ik dus wisselen van cd's door die 3 stappen.

Misschien dat het dan lukt?

Ik heb inmiddels alles weer een keer opnieuw geïnstallleerd en -wonder boven wonder- het werkt nu weer.
Voor de goede orde:
- alles gedeïnstalleerd
- USB eruit getrokken
- PC opgestart
- sj650du.exe gedraaid (gedownload van HP)
- sj700du.exe gedraaid (gedownload van HP)
- PC uitgezet en opnieuw gestart

Misschien ergens een corrupt bestandje of zo?

Blij dat hij het weer doet:thumb:

En bedankt voor de uitleg, daar hebben anderen ook weer wat aan:) Die USB apparaten kunnen flink vervelend zijn met installeren.

fantastische tip

Ik heb, of liever gezegd, ik had exact dezelfde problemen met mijn HP 3300 scanner. Met dezelfde foutmelding.
Ten einde raad maar weer naar www.helpmij.nl en ja hoor, dankzij bovenstaande oplossing werkt hij weer,
Elke keer ben ik weer verbaasd hoe vaak jullie de juiste tip hebben voor mijn probleem.
Grandioos.:thumb:

Goed, dat gaat dit topic op slot want het is eigenlijk niet de bedoeling draadjes van een paar jaar oud omhoog te bumpen/kicken. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan