Hp ScanJet 3400C

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan die foto te zien is de stijl van die vensters toch heel anders als die van XP. Weet je zeker? Geen Vista...

Ik zal eens kijken wanneer de lamp gaat branden, volgens mij moet de lamp altijd eerst opwarmen (net als bij de TL buizen voor verlichting) en doet die dat niet eerder dan na een opdracht dat er gescand moet worden. Anders zou de scanner ook eerder verslijten. De lamp wordt dan steeds warm terwijl de scanner niet gebruikt wordt. Ik zal hier vanavond in ieder geval eens naar kijken en het voor jullie navragen.

Van problemen met Vista weet ik ook. Veel apparaten werken op de één of andere manier in compatabiliteitsmodus met XP toch. Deze scanner schijn je onder Vista aan de praat te kunnen krijgen zonder de knoppen te kunnen gebruiken. Je kunt je er dan mee redden. Is het mogelijk dat degene die het Vista vraagstuk aangaat naar de onderstaande helptekst in het Engels kijkt?

HP isn't going to bother providing Vista drivers for the 4300c scanner and I couldn't find a workaround and have been experimenting. Finally found something that works. I'm not sure that every step is necesary, but it's what I did and it worked. I'm guessing that a similar procedure would work with other scanner models.

1. If your scanner is connected to your computer (USB) uninstall it using the device manager, be sure to check the box that says "delete the driver." And, unplug the USB when it is uninstalled.

2. Download the sj657 installer packaged from HP. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/generic...=reg_R1002_USEN
Extract it to a folder.

3. Select the "setup" app and right click on it to get properties, change the compatibility to XP. Then run the it and click "OK" on any warnings from Vista.

4. Go to the HP folder now in your Program Files directory, there will be a "HP Precisionscan" folder. It will be the only one unless you have other HP products. Open the Precisionscan LTX folder and change all apps to XP compatibility.

5. Plug in your scanner via USB and let it in install.
The scanner will now work using the LTX software installed on your computer. The buttons on the front do not appear to work, nor can you do anything with it by going to "scanners and cameras" in your control panel. BUT, it seems to work great and all the functionality is there in the LTX software.

If anyone figures any other tricks out to get more out of this scanner, please post it. I'm just glad I don't have to throw away a perfectly good scanner just because HP isn't making drivers for their equipment that is past-current. (That really bugs me, btw.)

Ja er brand een lamp, als de scanner niet aangesloten zit op de USB poort bij het verbinden met de netspanning gedurende ongeveer 10 minuten. Als je het deksel omhoog tilt is er een lichtstreep zichtbaar achterin de scanner. Als het deksel dicht zit zie je dat alleen wanneer het donker is en niet over de hele breedte. Het valt dus niet op.

De adapter is +12 V 1,25 A en de kern is positief, de mantel negatief.

Ja er brand een lamp, als de scanner niet aangesloten zit op de USB poort bij het verbinden met de netspanning gedurende ongeveer 10 minuten. Als je het deksel omhoog tilt is er een lichtstreep zichtbaar achterin de scanner. Als het deksel dicht zit zie je dat alleen wanneer het donker is en niet over de hele breedte. Het valt dus niet op.

De adapter is +12 V 1,25 A en de kern is positief, de mantel negatief.

Vanmorgen waren we al tot de conclusie gekomen dat of de scanner of de voeding defect was.
Heel aardig dat je probeert te helpen, maar in dit geval overbodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan