HP Scanjet 3670

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pluimpie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Ik heb hp scanjet 3670 en heeft altijd gewerkt op pc met windows xp.
Nu heb ik nieuwe laptop met windows vista en scanner aangesloten
software geinstalleerd en ik krijg elke keer de melding van solutionCenter.msi dat ik die moet installeren. Maar is mij niet gelukt. Wie kan mij helpen?
:confused::confused::confused:

Maar wat is nu je probleem? Doet je scanner het niet of kun je dat programma niet installeren / vinden?

In geval van beide, hier lees je een draadje waarin diverse mensen aangeven dat het hun probleem oploste. (andere scanner, maar toch..... wie weet)

Laatst bewerkt:
Maar wat is nu je probleem? Doet je scanner het niet of kun je dat programma niet installeren / vinden?

In geval van beide, hier lees je een draadje waarin diverse mensen aangeven dat het hun probleem oploste. (andere scanner, maar toch..... wie weet)

de scanner werkt alleen via photoshop en niet vanuit eigen software.
vroeger kon ik de fotos achter elkaar scannen en nu moet ik een voor een doen in photoshop. en die software van hp vraagt naar solutioncenter.msi

ik hoop dat je mij toch kan volgen. Omdat ik doof ben is mijn Nederlands niet zo perfect.

Toch bedankt.

Geloof mij, dat Nederlands zit wel goed, véél beter dan hoogemiddeld van wat posters hier posten. Sterker nog, alleen de streepjes op één voor één ontbraken en het 's van foto's, m.a.w. 99,9% perfect!

Dan is dat draadje dat ik postte misschien toch wat voor je.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan