HP Scanjet 4100C onder XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

assiev

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2001
Wie o wie kan mij helpen. Ik heb een HP Scanjet 4100C, deze had ik ginstalleerd gekregen onder XP. Hoe, dat weet ik niet meer. Volgens mij had XP deze zelf geaccepteerd. Want als ik iets ging scannen werd dit opgestart in windows zelf. Wat er is gebeurd weet ik niet, maar mijn scanner staat ineens NIET meer geinstalleerd. Nu wil deze weer opnieuw installeren. Maar op geen enkele maar krijg ik dit voor elkaar. HP gebeld, maar die hebben liever dat je een nieuwe koopt dan hebben zij er geen last van en zeggen dat ze me niet kunnen helpen. Wie heeft voor mij een oplossing en niet van ga anders terug naar Windows 98/95. Dit antwoord had ik al gehad van HP. Ik had ze ook gezegd dat de scanner het eerst wel eerst onder XP. Ik hoop echt dat iemand een oplossing voor mij heeft. Vast hartstikke bedankt.
Astrid

Hetzelfde is mij overkomen met mijn 3 jaar oude 5300C. Talloze patches / updates en tientallen adviezen van HP uitgeprobeerd...... Ik heb het ding zo vaak geprobeerd te installeren dat ik de menu's bijna letterlijk uit mijn hoofd kan citeren. Uiteindelijk heb ik het ding in de prullenbak geknikkerd. (Ja, kapitaalvernietiging en milieuvervuiling, ik weet 't, ik weet 't......)

Kijk eens of in het softwarescherm van deze computer, configuratiescherm etc. etc. de software geinstalleerd staat.

Ja? Kies voor verwijderen.
Verwijder daarna eventueel handmatig de "restanten" middels de verkenner.
usb / parallele kabel loskoppelen en de pc opnieuw opstarten.

Nu de software van HP installeren, pc uitzetten, scanner aansluiten en opstarten.

Dit zou een oplossing kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
en breek me de "bek" niet open over HP......... :evil:

Ik had een HP scanner (nu niet meer :D :D :D :D )

En ik ben zoooooooooooooo gelukkig met mijn ALTIJD !!!! PROBLEEMLOOS onder XP werkende Epson scanner............... :D :D :D :D

daarmee suggereer ik niets, hoor.....................

(of wel..................???)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan