Opgelost HP smart tank 555 vragen over dubbelzijdig afdrukken en dialoogvenster

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

HuubvG

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Dik tevreden met deze printer, die print normaal gesproken scherp en goed. Aangesloten met USB kabel, dus geen problemen met wifi.

Voor het eerst wilde ik dubbelzijdig afdrukken, maar na de eerste helft printen stopt die ermee. Ik krijg geen dialoogvenster te zien, of het is verdwenen na de eerste print. Geen idee wat ik moet doen nadat ik het papier omgekeerd in de invoerlade heb gedaan.

Ik zou toch een dialoogvenster moeten zien en op 'doorgaan' moeten klikken? De vraag is: wat gaat hier mis?

Staat er niks op het display van de printer?

Ik kan niet vinden of deze printer dubbelzijdig kan afdrukken, ik gok daarom van niet.
Je zult dan pagina 1 moeten afdrukken, pagina uitnemen en weer invoeren, om vervolgens pagina 2 te printen.
Het is omslachtig, maar het werkt wel.

Het is te laat om de titel nog te wijzigen, maar ik zit met nóg een mirakel. Het is me nooit gelukt om een wifi verbinding te maken. Ook nu ik het weer wil proberen, lukt het niet.

Ik heb deze 1½ jaar geleden 'nieuw in verpakking, nooit gebruikt' gekocht. Er was goede communicatie met verkoper, alles zag er dan ook als nieuw uit. Ongeopende verpakking van alle onderdelen. Ik vertrouw er nog steeds op dat ik de eerste eigenaar ben die gebruik maakt van de printer.

De wifi connectie wilde echter toen niet lukken. Ook elke service van HP kon de printer niet vinden. Ik ben toen maar de USB kabel gaan gebruiken.

Als ik de HP app op mijn pc open, geeft die aan dat de printer off line is. De printer staat aan. Ik heb net voor de zoveelste keer alle stappen doorlopen om de printer in te stellen

@Gouwepeer , het is zojuist gelukt via WPS. Dat had ik eerder niet goed gedaan.

Het dubbelzijdig afdrukken - uit mij eerste vraag - lukt nu ook, na wat oefenen.

Bedankt. opgelost.

Terug
Bovenaan Onderaan