HP Solution Center Color Laserjet 2840

Status
Niet open voor verdere reacties.

westerbork

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
Berichten
33
Nieuwe PC aangeschaft met windows vista 32.

Hp colorlaserjet geinstalleerd ( na het downloaden van de voor Vista geschikte drivers en software ).

Printer Fax en Scanner zijn herkend en werken.

Echter Als ik HP solution center open, krijg ik de mededeling, kan geen HP produchten vinden !!!

Iemand enig idee, wat de oorzaak kan zijn ?

Alles deinstalleren en opnieuw installeren helpt ook nit.

Wout Tabbers
 
Nieuwe PC aangeschaft met windows vista 32.

Hp colorlaserjet geinstalleerd ( na het downloaden van de voor Vista geschikte drivers en software ).

Printer Fax en Scanner zijn herkend en werken.

Echter Als ik HP solution center open, krijg ik de mededeling, kan geen HP produchten vinden !!!

Iemand enig idee, wat de oorzaak kan zijn ?

Alles deinstalleren en opnieuw installeren helpt ook nit.

Wout Tabbers

Hoi Wout,

even een vraagje die mij wat meer duidelijkheid geeft, heb je onlangs je ip gewijzigd van de printer? Is het een usb printer? Hoe heb je hem geinstalleerd? Eerst de drivers geinstalleerd en toen pas aangesloten?

Laat maar wat horen!

gr Berenland
 
Hp Solution Center

Hallo,

Het is een USB printer Dot 4
Gewoon de installatie CD Vista ( gedownload va HP ) gevolgd.

Toen het niet lukte alles gedeinstalleerd met het uninstall programma van HP en de aanvullende software ( dos utitlity ). en regcleaner er nog overheen gegooid.
Want HP laat een hoop rotzooi achter in je register.

Daarna opnieuw, maar hetzelfde resultaat.

Gr.

Wout Tabbers


Hoi Wout,

even een vraagje die mij wat meer duidelijkheid geeft, heb je onlangs je ip gewijzigd van de printer? Is het een usb printer? Hoe heb je hem geinstalleerd? Eerst de drivers geinstalleerd en toen pas aangesloten?

Laat maar wat horen!

gr Berenland
 
Nog even dit.

Heb bij de instellingten van de printer gekeken naar het IP adres en daar CONFIGURING

Wout

Hallo,

Het is een USB printer Dot 4
Gewoon de installatie CD Vista ( gedownload va HP ) gevolgd.

Toen het niet lukte alles gedeinstalleerd met het uninstall programma van HP en de aanvullende software ( dos utitlity ). en regcleaner er nog overheen gegooid.
Want HP laat een hoop rotzooi achter in je register.

Daarna opnieuw, maar hetzelfde resultaat.

Gr.

Wout Tabbers
 
Nog even dit.

Heb bij de instellingten van de printer gekeken naar het IP adres en daar CONFIGURING

Wout

Nu jah dit lijkt erop dat hij zowiezo geen ip nummer krijgt van je router. Alhoewel hij wel je fax e.d. ziet. dus dat komt wat vaag op me over. Echter jij gebruikt vista, dat had ik ff gemist bij je berichtje. Nu kom ik deze klacht al met regelmaat tegen bij de klanten. Vista en de software voor de 2840 ....ga nie fatsoenlijk werken. Ze geven wel drivers uit, maar dat is meer een printer driver, en de software voor de extra tools zijn nog in ontwikkeling. Zal een kwestie van tijd zijn denk ik, en de site in de gaten houden voor updates.

Mocht ik iets tegenkomen wat gaat werken dan laat ik het je meteen weten! (en als jij het werkend krijgt.. verneem ik et ook graag van je :)

Gr Berenland
 
Bedankt voor je moeite.Ik ga ook nog zoeken naar een oplossing, mocht jij hem eerder hebben, dan hoor ik dat wel.

gr. Wout


Nu jah dit lijkt erop dat hij zowiezo geen ip nummer krijgt van je router. Alhoewel hij wel je fax e.d. ziet. dus dat komt wat vaag op me over. Echter jij gebruikt vista, dat had ik ff gemist bij je berichtje. Nu kom ik deze klacht al met regelmaat tegen bij de klanten. Vista en de software voor de 2840 ....ga nie fatsoenlijk werken. Ze geven wel drivers uit, maar dat is meer een printer driver, en de software voor de extra tools zijn nog in ontwikkeling. Zal een kwestie van tijd zijn denk ik, en de site in de gaten houden voor updates.

Mocht ik iets tegenkomen wat gaat werken dan laat ik het je meteen weten! (en als jij het werkend krijgt.. verneem ik et ook graag van je :)

Gr Berenland
 
zelfde probleem hier: HP Solution Center herkent HP-printer niet meer

ik zie hier een oude post met hetzelfde probleem waar ik mee zit.

HP-solution-center werkt niet meer.
Hij heeft het altijd prima gedaan.
Opnieuw instaleren / deinstalleren en instaleren is niet de oplossing..... wie??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan