Hp Solution Center wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagjes

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
69
Hoi,

Ik hoop dat ik deze vraag in het goede forum plaats.. Ik heb een probleem met Solution Center. Als ik wil scannen, (printen+kopieren werkt gewoon) dan kan ik Solution Center nergens vinden. Ik heb ook al geprobeerd de software opnieuw te installeren, echter is Solution Center volgens het programma gewoon geinstalleerd. Ook via zoeken kwam ik op niks uit.

Iemand een idee..?
 
Welk besturingssysteem (welke Windows en is dat dan 32 of 64 bit) gebruikt u?
Ga eens naar de HP website en download daar de laatste uitgave van Solution Center voor uw printer en installeer die eens.
 
Hoi,

Ik gebruik Vista 32bit. Solution Center is niet los te downloaden, wel via de CD, waar hij dus aangeeft dat hij al geinstalleerd is, terwijl dat niet zo is. In Program Files kan ik hem ook niet vinden.
 
Als ik Solution Center wil installeren, word ik doorgestuurd naar een pagina op de website van HP met de melding " HP was unable to find the page you wanted. Please view the information below to get support for your product."

Die werkt dus niet. De update zal ik vanmiddag even uitproberen.
 
Heeft het wel gewerkt in de huidige situatie?
 
Het heeft enige tijd gewerkt, zo'n 2 maanden. Nadat ik toen de software opnieuw moest installeren, was het afgelopen.
 
Waarom moest dat? Ik bedoel... dat opnieuw installeren?
 
Ik had mijn laptop wegens een defect opgestuurd naar HP, toen is er een nieuwe harddisk in gekomen. Toen is alles dus weggegaan..
 
aha... Heb je al overwogen eens HP te bellen-mailen om te kijken wat zij er aan kunnen doen?
 
HP Mailen zit er niet in, dan moet je nog binnen de garantieperiode vallen. Ik denk er aan om ze eens te bellen als hier niet iemand is die een oplossing heeft.
 
Geven ze geen antwoord op een vraag waar je niet uitkomt als het buiten de garantie valt???
 
Zo ver kom je niet. Je moet namelijk je serienummer en productnummer invoeren alvorens het contactformulier verschijnt. Serie en productnummer invoeren, melding u heeft geen garantie en venster wordt gesloten. Lekkere service hoor, daar!
 
Nou... inderdaad!!! Daar kijk ik van op... Ik zal eens verder zoeken. Maar dat wordt morgen :)
 
Voor welk HP apparaat wil je Solution Center gebruiken?
 
Is verder helpen nog gewenst ? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan