hp-systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben3

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
40
hallo,

ik had per ongeluk mijn al mijn email (postvak in) gewist, dus ik terug in de tijd met systeemherstel dacht ik maar nee hoor niet gelukt,nog een andere datum gedaan en ook niet gelukt dus ik ga dan maar terug naar het meest recente herstelpunt ,als ik nu weer naar systeemherstel ga ben ik op een 1 of andere vage manier al mijn herstelpunten kwijt!!! help, hoe kan dat??

groet ben.
 
Hoi Ben, en welkom op helpmij :)

Het is zo dat je nooit bestanden kan terugkrijgen via een systeemherstel.
Wat je kan doen is een undelete-tooltje gebruiken. Daar zal je even voor moeten googlen denk ik. "recover deleted mail outlook" zou een goede zoekstring zijn.

Je kan het ook zonder programma... maar dat is zo mogelijk nog moeilijker. klik.

James :)
 
James007 zei:
Hoi Ben, en welkom op helpmij :)

Het is zo dat je nooit bestanden kan terugkrijgen via een systeemherstel.
Wat je kan doen is een undelete-tooltje gebruiken. Daar zal je even voor moeten googlen denk ik. "recover deleted mail outlook" zou een goede zoekstring zijn.

Je kan het ook zonder programma... maar dat is zo mogelijk nog moeilijker. klik.

James :)

he james,

heb dat programma geinstalleerd (gratis ) maar wil niet draaien ( unknown error ), ff wat anders, (deze vraag is voor iedereen) als ik mij bij wat voor forum ook wil registreren dan lukt dat goed tot dat ik de activerings-email moet krijgen want die krijg ik gewoon niet en ik heb het al op 4 verschillende forums geprobeerd maar elke keer het zelfde probleem! kan dus ook niet opnieuw registreren krijg dan te horen dat het account in gebruik is dus de mail is wel verstuurd maar komt niet bij mij aan ik kan dus ook geen contact met zo een forum krijgen want ik kan niet inloggen! wie weet het ? groet ben.
 
Heb je misschien de spamflter wat te streng staan? Want dan kan het gebeuren dat een activeringsmailtje van Helpmij.nl gezien wordt als spam :) je kunt een mailtje sturen naar beheer@helpmij.nl met de vraag of zij kunnen zien of er een activeringsmail gestuurd is die geweigerd is of niet aangekomen.
 
mumzel zei:
Heb je misschien de spamflter wat te streng staan? Want dan kan het gebeuren dat een activeringsmailtje van Helpmij.nl gezien wordt als spam :) je kunt een mailtje sturen naar beheer@helpmij.nl met de vraag of zij kunnen zien of er een activeringsmail gestuurd is die geweigerd is of niet aangekomen.

hallo mumzel,

waar moet ik die spamfilter zoeken, ik heb nod32 als av,norton firewall,spywareguard en spywareblaster en mijn provider is compuserve, kan ik het hier ergens in vinden en zoja,hoe?

groet ben.
 
mumzel zei:
Heb je misschien de spamflter wat te streng staan? Want dan kan het gebeuren dat een activeringsmailtje van Helpmij.nl gezien wordt als spam :) je kunt een mailtje sturen naar beheer@helpmij.nl met de vraag of zij kunnen zien of er een activeringsmail gestuurd is die geweigerd is of niet aangekomen.
Niet naar het helpmijbestuur gaan mailen liefst, voor dit forum ben je blijkbaar goed geactiveerd en geregistreerd. Ik denk dat het eerder over andere fora gaat. :D

James :)
 
En gelijk heb je james ;) Die spamfilter kan door Compuserve er op gezet zijn en die zou je zelf moeten kunnen regelen qua 'strengheid' . Anders zou je eens in je ongewenste e-mail map kunnen kijken of daar wat tussen zit. En de verkeerde tip die ik je gaf zou je kunnen toepassen voor de fora waar het blijkbaar niet werkt :) Daar hebben ze vast wel een mailadres voor.
 
mumzel zei:
En gelijk heb je james ;) Die spamfilter kan door Compuserve er op gezet zijn en die zou je zelf moeten kunnen regelen qua 'strengheid' . Anders zou je eens in je ongewenste e-mail map kunnen kijken of daar wat tussen zit. En de verkeerde tip die ik je gaf zou je kunnen toepassen voor de fora waar het blijkbaar niet werkt :) Daar hebben ze vast wel een mailadres voor.


he mumzel,

de andere fora hebben dus niet zo een mailadres ( althans, ik heb me rot gezocht en niet gevonden !) anders had ik dat wel gedaan natuurlijk ! maar ik zal compuserve ff bellen want daar zal het probleem wel zitten,

groet ben.
 
ben3 zei:
he mumzel,

de andere fora hebben dus niet zo een mailadres ( althans, ik heb me rot gezocht en niet gevonden !) anders had ik dat wel gedaan natuurlijk ! maar ik zal compuserve ff bellen want daar zal het probleem wel zitten,

groet ben.

he luitjes ,

ik heb compuserve gebeld en die laten dat soort mails niet door , dan moest ik een hotmailaccount nemen dan zou het wel lukken, zo gezegd zo gedaan en alles is opgelost! iedereen bedankt voor het meedenken , groet ben.
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo :) Ben blij dat dat opgelost is voor je.
 
Die hun spamfilter staat wel heel sterk ingesteld... :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan