Hp Touchsmart 610-1100fr driver en software probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hee

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2013
Hallo, ik heb 2ehands een Hp Touchsmart 610-1100fr gekocht en heb deze geïnstalleerd met Windows 8 64bits.
http://www.01net.com/fiche-produit/fiche-technique-10368/desktops-hp-touchsmart-610-1100fr/
Nu heb ik via zoeken op het internet alle drivers geïnstalleerd behalve 1tje, namelijk van de AVerMedia DVB-T/PAL A326 hybrid (Tvtuner).
Helaas kan ik ook van deze Hp niet de bijbehorende standaard software vinden zoals Programma's van Webcam/TV Tuner/Hp Games/DVD/Music/etc.
Ik denk dat probleem zich voordoet vanwege een franse versie van de HP Touchsmart die ik heb waar HP Nederland niks mee kan.
Nu heb ik op de Franse Hp Website gekregen maar mijn frans ik ontzettend slecht :confused:.

Wie heeft de oplossing waar ik moet zoeken of weet waar ik de drivers/software kan vinden?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
nee is niet de juiste

Apparaatbeheer geeft aan driver niet geïnstalleerd voor multimediavideocontroller

Laatst bewerkt door een moderator:
Driver van HP in de compatibiliteitsmodus voor windows 7 64bit installeren, is alleen de driver geen software.

Bij de windows 8 64bit staat "Update voor HP Support Assistant", kun je ook uitproberen.

Laatst bewerkt:
compatibiliteitsmodus voor windows 7 64bit werkte niet maar alle drivers zijn nu geïnstalleerd omdat ik Windows Update heb gedaan! "Update voor HP Support Assistant" heeft niet geholpen kwa software. Enigste wat ik nu nog graag zou willen is de bijbehorende software zoals programmas voor de webcam/tvkaart/Hp games voor het touchscreen, dan is de Hp het dichtste bij origineel

en welke zou ik dan moet proberen want er zijn wel erg veel mogelijkheden

@ Hee,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Indien je direct reageert op iemand kun je hiervoor de knop "snel reageren" of reageer op vraag" gebruiken. Je krijgt anders langere topics met veel dezelfde tekst erin.
Daarnaast is de kleur blauw weggehaald deze is voor de moderators, deze is aangepast naar de standaard kleur. Graag de volgende keer deze kleur blauw niet meer gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan