Hp tx 2000ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steeg

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hoi,

Ik heb een notebook de HP TX2000ED. Hier stond officieel windows vista op. Ik heb een upgrade gekocht naar windows 7 ultimate.
Deze heb ik geïnstalleerd (bij installatie gelijk alles geformatteerd zodat ik weer schoon kon beginnen.)
Nu is het zo dat wanneer ik in het startmenu naar apparaten en printers ga, ik een uitroepteken heb staan bij mijn laptop. Status: probleemoplossing is vereist. wanneer ik naar de eigenschappen hiervan ga, zie ik een uitroeptekentje in het tabblad hardware staan bij Coprocessor wanneer ik hierop klik, staat er bij apparaatstatus: De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd (code 28)

Wat kan ik hieraan doen? Waar dient deze coprocessor voor? En moet ik er dus wat aan doen?
Ik moet namelijk nog precies zo'n zelfde laptop updaten naar windows 7 ultimate. Misschien moet ik in dat proces wat anders doen?
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!

Ik denk dat je even alle drivers moet installeren, maarrrr... ik heb even snel gekeken op de HP site. Voor jouw laptop zijn geen Win7 drivers beschikbaar. Ik zou proberen om dan de Vista drivers te gebruiken, maar geen garantie dat het lukt.

Ok, Dank... Maar welke update/driver zou ik dan moeten installeren vanaf de hp site? Er staan er naar mijn idee niet heel veel op. Heeft iemand misch een link?

Heb enkele coprocessor drivers geprobeerd, maar zonder resultaat :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan