HP950C opnieuw installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pelikan

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Laate weken wat problemen met mijn HP 950C (onder win98). Regelmatig HPfpepg0 foutmeldingen, pagina's die niet worden afgedrukt (papier komt blanco uit de printer), half geprinte pagina's etc.

Inmiddels een aantal keren software opnieuw geinstalleerd en meestal deed ie het dan weer een poosje. Vandaag weer problemen maar opnieuw installeren van USB software lukt niet meer.

Probeer te installeren terwijl ik de usb kabel eruit heb gehaald en oc opnieuw heb opgestart. Na setup te draaien krijg ik de melding "Deze installatiemethode kunt u niet gebruiken voor USB" en vervolgens

"Volg aanwijzingen op instructiekaart USB cable setup. U moet alle stappen in de aangegeven volgorde uitvoeren".

Die kaart - zat in de doos - heb ik niet meer natuurlijk.
Inmiddels alles geprobeerd maar ook met de aanwijzingen op www.hp.nl lukt het me niet meer de software geinstalleerd te krijgen. Iemand hier ervaring mee/oplossing voor?

Willem

Dit kan vele oorzaken hebben. USB drivers, geen vraagtekens in aparaatbeheer?, Juiste drivers voor je printer? Vermits je de juiste install procerure niet meer weet, stel ik voor:

Verwijder, in configscherm->software, de printersoftware. Verwijder de printer, bij printers enz..

Start de pc opnieuw op. Schakel de printer in. GEEN USB kabel aansluiten. Via uw installatie cd installeer de usb drivers en het sturingsprog. Dit zegt wel wanneer je de USB kabel moet aansluiten. Laat dan W98 verder zoeken naar installtieprogr.

Geplaatst door vanzwam
Dit kan vele oorzaken hebben. USB drivers, geen vraagtekens in aparaatbeheer?, Juiste drivers voor je printer? Vermits je de juiste install procerure niet meer weet, stel ik voor:

Verwijder, in configscherm->software, de printersoftware. Verwijder de printer, bij printers enz..

Start de pc opnieuw op. Schakel de printer in. GEEN USB kabel aansluiten. Via uw installatie cd installeer de usb drivers en het sturingsprog. Dit zegt wel wanneer je de USB kabel moet aansluiten. Laat dan W98 verder zoeken naar installtieprogr.

Dat lukt dus niet omdat ie zegt dat installatie via USD zo niet kan en dat ik de instructie op de instruciekaart moet volgen. Windows laten zoeken werkt ook niet.

Ik heb inmiddels alle volgordevarianten geprobeerd . Ergens zit er nog ouwe software-restanten in de weg vermoed ik maar die vind ik dus niet.

Willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan