Pentium4 met Windows XP Home; vol verwachting Explorer vernieuwd:
Internet Explorer 7.0 (7.0.5730.11IS, NL-versie)
Even een paar documenten scannen met HP OfficeJet 6110.
Nee, dus. Probleem!
Zelf het opnieuw installeren van het gehele programma van de Hewlett-Packard OfficeJet 6110 mocht niet baten.
De snelkoppelingen "HP Director" en "HP-dirigent voor foto- en beeldbewerking" verwijzen beide naar "C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe"
In Windows Taakbeheer blijkt dit proces (Hpqdirec.exe) wel te draaien (maar er gebeurd niets; zelf geen foutmelding).
Na het verwijderen van Microsoft Internet Explorer 7.0, terug naar Explorer 6, werkte het programma
"HP-dirigent voor foto- en beeldbewerking".
Ik heb van avond het probleem aan Hewlett-Packard per email voorgelegd.
Mijn vragen aan het FORUM:
Wie kent dat probleem?
Is het probleem te zoeken bij Hewlett-Packard of bij Microsoft met zijn Explorer 7?
Dat Microsoft en Corel (WP) elkaar op een PC niet dulden, is mij bekend. Wil Microsoft zelf een AL-in-printer op de markt brengen?
Wie kan helpen?
PS. Prettig Nieuwjaar 2007.
Internet Explorer 7.0 (7.0.5730.11IS, NL-versie)
Even een paar documenten scannen met HP OfficeJet 6110.
Nee, dus. Probleem!
Zelf het opnieuw installeren van het gehele programma van de Hewlett-Packard OfficeJet 6110 mocht niet baten.
De snelkoppelingen "HP Director" en "HP-dirigent voor foto- en beeldbewerking" verwijzen beide naar "C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe"
In Windows Taakbeheer blijkt dit proces (Hpqdirec.exe) wel te draaien (maar er gebeurd niets; zelf geen foutmelding).
Na het verwijderen van Microsoft Internet Explorer 7.0, terug naar Explorer 6, werkte het programma
"HP-dirigent voor foto- en beeldbewerking".
Ik heb van avond het probleem aan Hewlett-Packard per email voorgelegd.
Mijn vragen aan het FORUM:
Wie kent dat probleem?
Is het probleem te zoeken bij Hewlett-Packard of bij Microsoft met zijn Explorer 7?
Dat Microsoft en Corel (WP) elkaar op een PC niet dulden, is mij bekend. Wil Microsoft zelf een AL-in-printer op de markt brengen?
Wie kan helpen?
PS. Prettig Nieuwjaar 2007.