Hposm fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

colette 88

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2004
Berichten
29
Wie weet hoe ik de volgende foutmelding kan verwijderen ?
Hposm heeft een fout veroorzaakt in OLEAUT32.DLL
Hposm wordt nu gesloten.

Daarnaast werkt Ctrl-alt-del niet. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?

Dank.

Colette
 
Probeer dit eens.

Ga naar Start/uitvoeren en type MSCONFIG en ga naar het tabblad opstarten.

Haal nu de vinkjes voor de regels weg waar HPCMPMGR.EXE wordt gestart.

Start daarna de PC opnieuw op.
 
Misschien heel toevallig norton systemworks geinstalleerd ?

Het is een HP driver/applicatie die het probleem veroorzaakt, probeer eens alle HP software te uninstallen (dus niet gewoon deleten in de verkenner !) en vervolgens te kijken of dat effect heeft. Zo ja, probeer dan eens de nieuwste software/drivers te downloaden van internet en deze te installeren.
 
Hoi GForze,

Ik heb een deel van de HP bestanden ge-uninstalled, maar een deel ook niet. Dat lukte niet. De printer doet het nog en de foutmelding is weg. Ik snap het niet, maar toch bedankt. Zou het zo goed zijn ?

En wat about ctrl-alt-del die werkt niet. Waar moet ik die vraag stellen ?

Dank je,
Colette
 
Wel vreemd, waarschijnlijk heb je het gedeelte wat de melding veroorzaakte gedeinstalleerd. Dat je printer het doet is op zich niet zo gek, je hebt de software geuninstalled, maar niet de driver.
Zolang alles werkt en je dus kan doen wat je wil en zonder meldingen lijkt het mij prima ! Het gedeelte van de software die er nog op staat zorgt als het goed is niet voor problemen, dus zou het gewoon laten staan.

Het CTRL ALT DEL gedeelte zou ik even in een nieuwe vraag in dezelfde sectie posten, dus foutmeldingen ME.
Markeer dit topic even als opgelost !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan