htc aanschaffen in buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
381
Hoi allen,

Ik zit er aan te denken om een HTC Desire te kopen bij een buitenlandse webshop. Deze is unlocked en zonder contract, en ik wil er een sim-only van Ben incl. een internetbundel bij doen. Is er nog iets waar ik mee uit moet kijken, alvorens ik tot een koop over ga ? Ik doel op Amerikaanse toestellen die niet overweg kunnen met Europese netwerken e.d. ? (Eventuele opmerkingen op de keuze voor de Desire zijn natuurlijk ook altijd welkom)

Mvg Harry
 
desire is een prima toestel, maar je zou kunnen kijken of je de samsung galaxy niet iets mooier vindt, persoonlijk vind ik het sliden van het scherm op htc's nogal stroef gaan. tevens komt op 18 maart de nieuwe nexus bij the phone house, dus misschien kan je daar ook even naar informeren.

persoonlijk zou ik zelf altijd een telefoon in nederland zelf kopen, ik weet niet wat het prijsverschil is, maar betwijfel of dit (na aftrek van de verzendkosten etc) nog wel de moeite is en hoe je het gaat aanpakken als je problemen met je toestel hebt waar je normaal de garantie of verzekering voor zou kunnen aanspreken...

volgens mij draaien de europese toestellen wel op dezelfde 'frequentie'/mhz of ghz of waar het verschil dan ook lag, dus dat zou het probleem niet mogen zijn.
 
galaxy

Ok bedankt voor de reactie. Ik zat inderdaad na het plaatsen van de vraag ook reviews van galaxy s vs. desire te kijken. en vond daar het beeld van de galaxy s toch wel beter uit komen.

De galaxy s is nu bij tele2 voor 600e te krijgen (en dat is incl sms en internetbundel voor 2 jaar). Dan loont het volgens mij niet echt de moeite om hem in het buitenland te gaan kopen...

In die review had de reviewer het trouwens nog wel over het verschil in levensduur van de batterij bij dual en triband...
 
die batterijduur is afhankelijk van zoveel factoren waarvan dual en triband volgens mij minder uitmaakt dan of jij bijvoorbeeld de hele dag je gps aan laat staan. dat hangt dus veel meer van je gebruik af dan van de specificaties van de telefoon naar mijn mening
 
Dat van die batterijduur was meer om aan te geven dat er dus nog wel verschil is tussen dual en tri band. Maar misschien ondersteunt de huidige generatie mobiele telefoons beide manieren ?
 
en heeft een toestel uit bijvoorbeeld amerika ook de mogelijkheid om de taal te veranderen.
tenminste ik neem aan dat je hem toch wel graag op nederlands wilt hebben staan?
 
Taal

Dat had me niet zoveel uitgemaakt, I speak English stainlessly...

Heb btw voor de tele2/galaxyS actie gekozen, er zit wel een Fair Use Policy van 1GB per maand (vrij weinig; 34MB per dag) aan het "onbeperkte" internetabonnement van ze, maar ik ben (vermoed ik) toch niet echt een grootverbruiker (en er bestaan schijnbaar mooie network monitoring apps voor Android) ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan