Ik heb even verder voor je gekeken op de website en dit is zo te zien hetgeen waar je naar opzoek bent:
Artikel uit de categorie Elektronica of Computer
Voor kleine problemen vindt u vaak een oplossing in de handleiding van het artikel. Daarnaast kunt u voor vragen met betrekking tot een artikel ook de klantenservice van de fabrikant raadplegen. De contactgegevens en, in veel gevallen, antwoorden op veelgestelde vragen vindt u op de site van de fabrikant.
Pick-up en returngarantie of carry-in garantie op computers en monitors
Een bij ons gekochte computer of monitor is voorzien van een pick-up en returngarantie of een carry-in garantie van de fabrikant. Deze garantie houdt in dat de computer of monitor via de fabrikant voor reparatie wordt opgehaald en afgeleverd. Carry-in garantie houdt in dat u de computer of monitor kunt afleveren bij een service punt en ophalen na de reparatie.
De garantievoorwaarden en contactgegevens vindt u in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.
Reparatie of vervanging bij defect na 14 dagen
Wilt u een defect artikel uit de categorie elektronica of computer laten repareren, print dan dit reparatieformulier en vul het volledig in. Stuur het formulier samen met het artikel (zie omschrijving op het formulier) en de factuur/pakbon of een kopie hiervan, in een deugdelijke verpakking kosteloos naar:
bol.com elektronica defecten
Antwoordnummer 4590
6920 ZX Duiven
Wij adviseren u om een kopie te maken van het reparatieformulier voor uw eigen administratie.
Reparatietermijn
Zodra wij uw zending ontvangen hebben brengen wij u hier via een e-mail van op de hoogte. Houd rekening met een reparatietermijn van 4-6 weken. Alle reparaties worden door een erkend bedrijf afgehandeld.
Maak altijd een backup van uw gegevens
Bij artikelen zoals notebooks, geheugenkaarten of harde schijven kan bol.com niet garanderen dat door u opgeslagen gegevens bewaard blijven bij een reparatie. Wij adviseren u om regelmatig reservekopieën (backups) te maken van al uw gegevens, zodat u deze niet kwijtraakt mocht een opslagmedium defect raken.
Oneigenlijk gebruik
Als het defect val- stoot of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling. In het laatste geval kunt u uw artikel terugkrijgen. De transportkosten voor de retourzending komen hierbij voor uw eigen rekening. het artikel wordt u in beide gevallen onder rembours aangeboden. U betaalt dus aan de postbode.
Het artikel wat je hebt, heb je meer dan 14 dagen in huis en het defect is ontstaan door een val.
Dit betekend dat je een vrijblijvende prijsopgave kan opvragen voor het herstel van je toestel. Er zullen dus kosten aan verbonden zitten.