Htc Chacha beschadigd help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissGichellex

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2012
Berichten
28
Hallo, ik heb bijna mijn htc chacha een maand. Maar helaas heb ik hem gisteren laten vallen en is mijn hele achterkant beschadigd en mijn camera.
En ik wou nu graag ergens de achterkant onderdelen en de camera ergens opnieuw kopen. op Ebay heb ik het lader klepje en het bovenste gedeelte gevonden maar niet de camera en het middelste stuk. Kan ik misschien ook nog gebruik maken van mijn garantie en hem terug sturen of niet?

help mij alstublieft x
 
Ik zou zeggen ga bij de winkel langs waar je de telefoon vandaan hebt. Als je gebruik kan maken van de garantie, dan zal het daar via ook gerepareerd moeten worden.

Als je de telefoon online hebt gekocht, staat er over het algemeen wel een mogelijkheid om contact op te nemen.
 
Oke bedankt, maar komen daar dan ook kosten bij op? ik heb hem gekocht bij bol.com! @killermenace
 
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je topic verplaatst van Hardware/overig--->Telefonie/Apparaten.

Succes met je vraag.
 
Ik heb even verder voor je gekeken op de website en dit is zo te zien hetgeen waar je naar opzoek bent:

Artikel uit de categorie Elektronica of Computer

Voor kleine problemen vindt u vaak een oplossing in de handleiding van het artikel. Daarnaast kunt u voor vragen met betrekking tot een artikel ook de klantenservice van de fabrikant raadplegen. De contactgegevens en, in veel gevallen, antwoorden op veelgestelde vragen vindt u op de site van de fabrikant.

Pick-up en returngarantie of carry-in garantie op computers en monitors
Een bij ons gekochte computer of monitor is voorzien van een pick-up en returngarantie of een carry-in garantie van de fabrikant. Deze garantie houdt in dat de computer of monitor via de fabrikant voor reparatie wordt opgehaald en afgeleverd. Carry-in garantie houdt in dat u de computer of monitor kunt afleveren bij een service punt en ophalen na de reparatie.

De garantievoorwaarden en contactgegevens vindt u in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

Reparatie of vervanging bij defect na 14 dagen
Wilt u een defect artikel uit de categorie elektronica of computer laten repareren, print dan dit reparatieformulier en vul het volledig in. Stuur het formulier samen met het artikel (zie omschrijving op het formulier) en de factuur/pakbon of een kopie hiervan, in een deugdelijke verpakking kosteloos naar:

bol.com elektronica defecten
Antwoordnummer 4590
6920 ZX Duiven

Wij adviseren u om een kopie te maken van het reparatieformulier voor uw eigen administratie.

Reparatietermijn
Zodra wij uw zending ontvangen hebben brengen wij u hier via een e-mail van op de hoogte. Houd rekening met een reparatietermijn van 4-6 weken. Alle reparaties worden door een erkend bedrijf afgehandeld.

Maak altijd een backup van uw gegevens
Bij artikelen zoals notebooks, geheugenkaarten of harde schijven kan bol.com niet garanderen dat door u opgeslagen gegevens bewaard blijven bij een reparatie. Wij adviseren u om regelmatig reservekopieën (backups) te maken van al uw gegevens, zodat u deze niet kwijtraakt mocht een opslagmedium defect raken.

Oneigenlijk gebruik
Als het defect val- stoot of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling. In het laatste geval kunt u uw artikel terugkrijgen. De transportkosten voor de retourzending komen hierbij voor uw eigen rekening. het artikel wordt u in beide gevallen onder rembours aangeboden. U betaalt dus aan de postbode.


Het artikel wat je hebt, heb je meer dan 14 dagen in huis en het defect is ontstaan door een val.
Dit betekend dat je een vrijblijvende prijsopgave kan opvragen voor het herstel van je toestel. Er zullen dus kosten aan verbonden zitten.
 
Ooow, heeft u misschien enig idee hoeveel kosten ongeveer? Want op Ebay heb ik ook onderdelen gevonden en dat is ongeveer 45 euro bijelkaar maar de camera van mn mobiel kan ik nergens vinden.
 
De precieze kosten voor de reparatie kunnen alleen bepaald worden via de prijsopgave die gemaakt kan worden via Bol.
Je zou allereerst deze een kunnen laten opmaken. Is deze hoger dan de onderdelen die via bol.com of ook misschien via andere websites zoals bijvoorbeeld www.marktplaats.nl en ebay beschikbaar zijn. Denk er wel om, de onderdelen van sites als marktplaats/ebay zijn over het algemeen 2e hands.
 
Oke bedankt, maar komen daar dan ook kosten bij op? ik heb hem gekocht bij bol.com! @killermenace

Als het eventueel onder 'garantie' valt, dan zullen er daar denk ik geen verdere kosten aan verbonden zijn :)

Suc6! ;)
 
@Phr4ak
Onder garantie vallen productie en software fouten.
Val schade zoals hier het geval is wordt niet door de garantie gedekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan