HTC Desire HD synchronisreen met outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc0304

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Hallo iedereen,
Ik heb sinds een paar dagen de HTC desire HD.
Op mijn privé laptop kan ik probleemloos synchroniseren met outlook 2010 en windows 7 en htc sync.
Ik heb echter op mijn werk een pc met windows XP en outlook 2003.
Ik heb htc sync geinstalleerd met administrator rechten (ik kan anders zelf geen software installeren) en dan lukt het op het deel van de admin.
Van zodra ik terug naar mijn deel ga zonder admin rechten kan ik noch agenda noch contacten synchroniseren de rest (afbeeldingen, muziek,...) wel.
Krijg ik op mijn deel admin rechten dan lukt het ook. Maar het is namelijk zo als ik een logoff doe ben ik direct de admin rechten kwijt.
Kunnen jullie me helpen dit probleem op te lossen.
Zijn er andere mogelijkheden om outlook te synchroniseren? Zijn er andere apps buiten htc sync te gebruiken?
Ik wil enkel gegevens uit mijn outlook 2003 naar mijn HTC kunnen synchroniseren niet van HTC naar outlook. Daarna synchroniseer mijn phone met mijn laptop.
Alle creatieve mogelijkheden zijn welkom. De lokale admin wil me zoveel als mogelijk helpen maar zijn mogelijkheden zijn beperkt. Graag jullie adviezen en voorstellen.
Wie heeft er ook een pc op zijn werk die door allerlei programma's beperkt in mogelijkheden is en hoe los je dat op.
Alvast bedankt
Marc

oplossing

Hallo.
Heb jij al een oplossing voor het synchroniseren.
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Als je ingelogd bent als administrator lukt het wel.
Anders kan ik outlook agenda en contactpersonen ook niet synchronisren.
Alvast bedankt.
Johan

Welkom jdjprive

Je reageert in een topic van 2010, het is niet toegestaan deze omhoog te halen. Daarnaast stel je ook een vraag in iemand anders zijn topic wat ook niet de bedoeling is.
Wegens de leeftijd van dit topic zet ik er dan ook een slot op.

Je kan natuurlijk wel een nieuwe vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan