HTC Desire HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toronto

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2011
Ik heb onlangs een HTC Desire HD smartphone gekocht, edoch de batterij functioneert volgens mij bij lange na niet goed. Een hele nacht opladen, en zonder al te intensief gebruik haal ik het eind van de middag niet met het toestel. Er is redelijkerwijs niet mee te werken.

KPN wil het toestel ca drie weken innemen en het opsturen. Hiertoe wil ik al mijn contacten van het toestel halen en er een backup van op mijn harde schijf zetten. Weet iemand hoe dit moet, want met de gedownloade HTC Sync kom ik er niet uit. Alvast bedankt voor de moeite.

Gr,

Toronto

Moet eerlijk bekennen dat ze inderdaad alle drie aanstonden. Ga het morgen uitproberen. Ik hoop dat het werkt en dank je nu alvast. Als het werkt is het alleen nog jammer dat na drie bezoekjes aan de KPN-winkel men mij dat niet heeft geadviseerd. Maar het zij zo.

Toronto,

dat kan het probleem zijn, maar dan nog, een halve dag is wel heel weinig, zelfs als je alles actief gebruikt... Maar synchroniseren via de Sync software van HTC moet eitje zijn. Waar loop je vast?

Laatst bewerkt:
HTC Desire

Ik heb diverse functies uitgeschakeld en ik moet zeggen dat ik, na het toestel een hele nacht te hebben opgeladen, ca 1,5 dag verder kan. Hangt natuurlijk van de intensiteit van het gebruik af, maar ik kan er mee vooruit. Ik zal het de komende tijd in de gaten houden, maar meld het probleem vooralsnog aan als te zijn opgelost. Hartelijk dank voor de reacties.

Toronto

Toch nog even een aanvulling, voor diegene die dit ook ervaren! hier komt de gouden tip.. van HTC

1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour... Your battery life should almost double

Kies telefoon en type het volgende in *#*#4636#*#* (DRUK NIET OP BELLEN).
Na een seconde of wat, zie je een nieuw schermpje.

Ga naar telefoon Informatie, scrol omlaag naar. "WCDMA preferred".
en kies "WCDMA only".
Of kies CDMA auto (prl).

Zelf heb ik dus ook de geweldige HTC DESIRE hd, En met intensief gebruik, na de zojuist vermelde stappen, is het verdubbeld, en kan mijn HTC veel langer mee. Aanrader dus.

wat je ook nog zou kunnen doen is er een custom rom op zetten via de site xdadevelopers.com
ik doe het op mijn leo hd2 en heb daar hele goede resultaten mee gehaald tot zelfs wel 4,5 dagen met 1x opladen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan