HTC HD2 of Iphone 3g 16gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nintendo

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
138
hallo allemaal, ik kan in Mei van een vriend een iPhone 3g 16gb kopen voor €150.
En ik kan ook dan een HTC HD2 kopen voor €200 (op marktplaats).
ik weet eigenlijk niet welke ik zal doen omdat de iphone 3g maar 400mHz heeft en de hd2 1gHz(100mHz).
ik vind op de iphone de apps wel vet alleen de HTC vanwege de snelheid en de grote touchscreen. de iphone heeft ook wel een redelijk grote.
ik kan niet echt kiezen.
de snelheid is voor mij heel belangrijk en het moet een telefoon zijn waarmee ik in mijn vrije tijd als ik mij verveel ook nog wat te doen (games).
de HD2 heeft dit iets minder maar in de toekomst zou ik daar Windows Mobile 7 (a.k.a. Windows phone 7) op kunnen zetten zodat hij veel games kan doen en dergelijke.

help mij aub!
 
Ik heb ze beide.

Iphone: mooi, veel apps, hip, slechte camera

HD2; groter scherm, mooier beeld, betere camera, met flits, weinig apps (je kunt evt. Android installeren) uitbreidbaar geheugen. Veel homebrew ROMS via XDA te downloaden. je kunt er veel mee spelen technisch gezien.

Wil je een handige telefoon met een mooi scherm HD2
Wil je hip zijn met duizenden apps Iphone

op dit moment de beste keuze is de HTC desireHD.
 
Iphone 3g is heel mooi Te minste niet zo'n groot scherm als al die telefoons tegenwoordig. veel mooie apps. processor toch een stuk langzamer dan de HTC HD2.

HTC HD2 zeer mooi scherm maar heel groot. Windows mobile niet echt ene goed besturings systeem. Zou ik nooit kiezen, maar zo als hier boven al word gezegd je kan er android op zetten. Je kan dan net zo goed een HTC Desire kopen. Sinds dat de HTC Desire hd er is is die ook voor niet al te veel op marktplaats te krijgen. Heeft de zelfde processor als de HTC HD 2, maar als je toch het grote scherm handig vind en je niet zo veel het geld boeit(529 euro is denk ik het dubbele van je budget dus dat valt denk ik af?) dan is de HTC Desire HD de perfecte oplossing.

Als je door deze tekst er nog niet uit kan komen.

- wat wil je met je telefoon kunnen doen(films kijken, bellen, mailen, internetten, smsen of muziek luisteren)?

- maakt je het besturings systeem iets uit?

- hoeveel wil je er ongeveer voor uitgeven(2de hands mee gerekend)
 
-grotendeels internetten en sms'en en beetje gamen
-ik heb gehoord dat windows mobile niet goed is dus ik ga dan android installeren.
-mijn max. is €200
 
Laatst bewerkt:
Als je de HTC HD 2 nog niet in het echt hebt gezien zou ik dat wel even doen. De maten van de telefoon zijn niet veel groter dan een iphone maar als je hem vasthoud merk je het wel. Op IOS is game veel fijner. De apps zijn veel beter gemaakt dan android games.
Ik zag op marktplaats ook een aantal iphone 3gs staan voor ong. 200
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan