HTC HD2 te vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouty

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Berichten
28
Hallo,

Mijn vader heeft met zijn HTC HD2 heel veel foto's gemaakt. Zoveel, dat het opslaggeheugen vol kwam te zitten, en de telefoon overging naar het interne (reken)geheugen... Nu staat dit interne geheugen natuurlijk ook alweer vol met foto's.

Ik heb het opslaggeheugen op mijn HD gezet, zodat daar weer ruimte was. Er is op deze telefoon geen optie om een album van het interne geheugen te verplaatsen naar het opslaggeheugen... Nu kan de telefoon niks meer. Niet mailen, geen apps downloaden, niks. Is er een manier om de foto's van het interne geheugen af te halen zonder verlies van de foto's? :confused:

Thanks! :thumb:
 
dat is een android model toch? je kunt dan een app downloaden genaamd ASTRO. hiermee kan je je geheugen browsen,... als je dan een foto ingedrukt houd en naar 'edit' gaat, staat dat copy, cut etc etc... vanaf daar kan je hem dus verplaatsen of verwijderen.


- Edit: ah, wist nl niet zeker of het een android systeem was, -
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de HTC HD2 en dat is toch echt een Windows mobile phone. Heb Android er wel naast.


Bij de optie van de camera kun je aangeven, dat de opslag op de Microsd moet.
 
Hij draait inderdaad op Windows. De built-in file manager is waardeloos... :(
En als ik bij de camera instel om de foto's weer op te slaan op het opslaggeheugen, is het probleem van de foto's op het werkgeheugen nogsteeds niet opgelost... :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan