HTC Legend gaat snel leeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melvintjuh

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Hallo,
Ik heb sinds kort een HTC Legend,
Maar nu zit ik met een probleem.. hij raakt om de dag.leeg hoewel ik er niet veel mee doe (af en toe kijken hoelaat het is en soms sms'en)
Moet ik nu een nieuwe batterij of wat???

Grt Melvin

Hallo,
Ik heb sinds kort een HTC Legend,
Maar nu zit ik met een probleem.. hij raakt om de dag.leeg hoewel ik er niet veel mee doe (af en toe kijken hoelaat het is en soms sms'en)
Moet ik nu een nieuwe batterij of wat???

Grt Melvin

Probeer de producent te contacteren en vraag of dat normaal is :)

Door hetzelfde probleem heb ik mij HTC nu in de kast liggen.
Die batterijen zijn zeer slecht.
Nieuwe batterij helpt niet is ook zo leeg.
Als je kunt ruil het dan in voor een ander merk.

Bij mijn oude HTC S710 was het de bluetooth vooral die ervoor zorgde dat de batterij erg snel leeg was. Misschien is dat bij de nieuwere ook nog zo. Eigenlijk elke verbinding die je kunt maken kost veel stroom. Dus als je dat niet nodig hebt, uitzetten!!

Is het een probleem om je telefoon elke nacht aan de lader te zetten? Dat doe ik ook met mijn HTC Hero.
Daarbij, wanneer je constant Wifi/3g/gps/bluetooth aan hebt staan, zal je batterij inderdaad snel leeg raken. Dat lijkt me ook niet zo gek.

Is het een probleem om je telefoon elke nacht aan de lader te zetten? Dat doe ik ook met mijn HTC Hero.
Daarbij, wanneer je constant Wifi/3g/gps/bluetooth aan hebt staan, zal je batterij inderdaad snel leeg raken. Dat lijkt me ook niet zo gek.

Hallo,
Het is niet een probleem om mijn telefoon iedere nacht opteladen,

Maar het is wel vervelend.

P.S: Bluetooth en WI-FI heb ik altijd uit.

Ik sms soms en zit soms op internet (10min op internet, 20 smsjes)

Grt Melvin

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,
Het is niet een probleem om mijn telefoon iedere nacht opteladen,

Maar het is wel vervelend.

P.S: Bluetooth en WI-FI heb ik altijd uit.

Ik sms soms en zit soms op internet (10min op internet, 20 smsjes)

Grt Melvin

Download taskkiller vanuit de market, hiermee kun je je apps uitschakelen die je niet gebruikt.
Hiermee spaar je de batterij een beetje.

Download taskkiller vanuit de market, hiermee kun je je apps uitschakelen die je niet gebruikt.
Hiermee spaar je de batterij een beetje.

Sorry maar kun je beter niet doen. Heb task killer zelf een tijdje gehad en veroorzaakte veel crashes. Daarnaast moest ik als het toestel even buiten dekking was opnieuw inloggen/pincode intoetsen. Na verwijderen liep ie weer als een zonnetje. Handiger is toestel elke dag even uit en weer aan te zetten, dan heb je hetzelfde resultaat.

Sorry maar kun je beter niet doen. Heb task killer zelf een tijdje gehad en veroorzaakte veel crashes. Daarnaast moest ik als het toestel even buiten dekking was opnieuw inloggen/pincode intoetsen. Na verwijderen liep ie weer als een zonnetje. Handiger is toestel elke dag even uit en weer aan te zetten, dan heb je hetzelfde resultaat.

Ik heb er nooit geen problemen mee gehad, kan aan toestel type liggen. Ik gebruik het op een HTC Hero.
Maar uit en weer aan zetten werkt ook altijd wel goed inderdaad. Het valt te proberen allemaal.
En anders terug naar de winkel als het heel erg word.

je zal ongetwijfeld je gps aan hebben staan... dan gaat het echt ontzettend snel...

zet je gps eens gewoon uit, die verbruikt al zon 70-80%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan