HTC one s of sensation xe

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterpost

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
hallo,

ik heb een vraag, ik wil een nieuwe telefoon kopen. Ik zat te denken aan de HTC Sensation xe. Maar nu zie ik dat HTC 3 nieuwe smartfones op de markt brengt namelijk de ONE serie. Mijn vraag is of ik nu zal wachten tot die te koop zijn of zal ik gewoon de sensation xe kopen want de htc one s, de middelste van de one serie is wel wat duurder? alvast bedankt!

pieterpost

Qua specificaties zijn de One S en de XE bijna gelijk, het enige verschil is dat de One S een Amoled scherm heeft dat heeft de Sensation XE niet, De One S heeft 1gb ram en de XE maar 758mb.
Ik zou persoonlijk dan voor de XE gaan, eind maart komt ICS uit voor de XE dan heb je bijna identieke toestellen.

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Mag ook verlengen maar ben toch wel erg benieuwd naar die nieuwe htc smartphones. Als het qua prijs niet zoveel ga ik denk ik toch wachten op een van de nieuwe modellen. Je zit er toch voor een langere periode aan vast, en de ontwikkelingen van mobiele telefoons gaan zo hard! Dus dan heb ik liever de nieuwste versie dan een toestel dat na een tijdje alweer verouderd is.

oke bedankt ik denk er nog even over na aangezien de one s maar 50 euro duurder is, maar ik heb nog een vraag: ik heb gehoord dat je de accu van de one s niet kan vervangen en er geen micro sd kaart in kan (er zit standaard 16gb op) tevens kan er alleen een micro simkaart in. Zijn daar nog nadelen aan? en krijg je automatisch een micro simkaart als je een abonnement besteld?

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Mag ook verlengen maar ben toch wel erg benieuwd naar die nieuwe htc smartphones. Als het qua prijs niet zoveel ga ik denk ik toch wachten op een van de nieuwe modellen. Je zit er toch voor een langere periode aan vast, en de ontwikkelingen van mobiele telefoons gaan zo hard! Dus dan heb ik liever de nieuwste versie dan een toestel dat na een tijdje alweer verouderd is.

Joehoe!! Heb je dr al eentje uitgezocht, zit in hetzelfde zinkende schuitje so...

ik heb gehoord dat je de accu van de one s niet kan vervangen en er geen micro sd kaart in kan (er zit standaard 16gb op) tevens kan er alleen een micro simkaart in.

Ik heb zelf een "gewone" Sensation en zou niet willen ruilen met een apparaat dat geen vervangbere batterij of geheugenkaart heeft.......kapotte batterij of corrupt geheugen is altijd mogelijk en houdt in dat je je toestel (meestal) voor een X aantal dagen of weken kwijt bent voor herstel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan