HTC One vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

reef66

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
133
Ik heb vandaag m'n HTC One ontvangen en heb hier 2 vraagjes over:

1. Hoe kan ik het geluid instellen voor ontvangen sms? (kan dit niet uit de hanleiding halen).
2. Als ik naar "instellingen" - "opslagruimte" ga, dan kan ik alleen de TAB "Apps" en "meer ruimte vrijmaken" openen, waar kan ik al m'n gedownloade en via bluetooth ontvangen bestanden vinden? Is er een bestandsbrowser?

Bvd,

Ronald
 
Zit er bij de apps geen verkenner om in de verschillende mappen te kijken?
 
Heb idd een verkenner bij de Apps gevonden. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een eigen geluidje als sms-alert ingesteld te krijgen... Wie o wie kan me hiermee helpen???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al eens gekeken bij instellingen, vervolgens geluid. Hier kun je beltonen en standaardmeldingen aanpassen, althans dat zit in de instellingen van mijn samsung galaxy note.
Ik heb hier beide aangepast bij me.
Is dit wat je zoekt?
 
Dat was idd het eerste wat ik geprobeerd heb, ringtone wil wel...
Ik kan alleen maar een standaardgeluidje van HTC selecteren bij berichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor Galaxy Note 2 (en waarschijnlijk ook voor jouw HTC) werkt het zo:
apps-->mijn bestanden-->alle bestanden-->sdcard0 ,daar de map openen waar je muziek is opgeslagen en je .mp3-tje kopiëren naar de map "notifications"
als alles goed gegaan is,staat het nummer nu in de lijst bij de standaardgeluiden...
 
@ vraag 2, heb je niet een bepaalde 'file manager' in je telefoon zitten? Anders kan je eens goed zoeken via je computer naar de bestandslocatie van de bluetooth verkregen bestanden. Ik kan me niet voorstellen dat hier niet een speciale folder voor is aangemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan