htc s710 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

yezur88

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
hoi ik weet niet of ik dit op het juiste forum plaats maja ik heb een probleem mijn htc s710 heeft last van het probleem dat ik sommige software en filmpjes niet kan kijken omdat deze niet digitaal ondertekent zijn ofzoiets.. maja ik dus gezocht op internet maar kan niet echt iets vinden om dit te verhelpen.. wete iemand iets alvast bedankt..

Dat je filmpjes niet kan kijken op de pda kan betekenen dat de ingebouwde mediaplayer niet de juiste codes heeft. Download eens tcpmp, dat is een player die vele formaten aankan. De melding over "niet digitaal ondertekend (door Microsoft)" hoeft niet te betekenen dat je het niet kunt installeren. Als je op Toch Doorgaan klikt, gaat het meestal goed.

Laatst bewerkt:
heej bedankt voor je snelle reactie ik had tcpmp player er al op staan ma ik dacht mischien als ik youtube filmpjes download dat tcpmp deze ook afspeelt maar zodra ik een aan klik zegt hij dat het niet digitaal ondertekent is.. ma ik kan dus allen oke klikken ;) en niet doorgaan.. maar ik had Aeconfig ofzoiets dat zou het weg halen maar dat kreeg ik niet werkent.. groet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan