htc sensation leaked firmware updaten, ja of nee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinberto

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2010
Berichten
193
hallo,
ik heb hier een htc sensation en ik heb last van low ram memory en happeringen in het menu. nu zag ik een leaked firmware update. 1.35.401, is het safe om mijn sensation te updaten of is dat niet mogelijk. mijn mobiel heeft simlock van vodafone.

gr. reinberto
 
ok, maar kan het wel want ik had ergens gelezen dat het van de provider moet komen om dat die aangepast is, die van de provider. of maakt dat inprincipe niks uit.(al die dingetjes apps van de provider zijn wel annoying)
 
Ja een gemerkt toestel (vodafone in dit geval) zal moeten wachten op de update. Als je je in beetje inleest kan je de gelekte versie wel installeren, ben je ook gelijk van die extra meuk af.
 
ok, dat is ook een beetje mijn doel, die extra meuk is echt heel iritand, die zorgt ook voor de overbodige ram memory usage. dus inprincipe is het veilig?
 
Mijn toestel, een LG Optimus 2x, bleef laatst hangen in de software upgrade. Dacht even dat ik een hele dure baksteen had, maar gelukkig heb ik hem met de juiste tools weer aan de gang gekregen. Loopt nu weer als een zonnetje.
Dus is het veilig, gedeeltelijk. Je loopt altijd het risico dat het misgaat. Maar vaak is het een kwestie van opnieuw flashen en dan werkt het weer. Alleen ben je veel van je data kwijt. Dus zorg voor een backup van de belangrijke dingen.

Meer info is ook op tweakers te vinden of op XDA (aanbevolen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan