HTC Wildfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hoi,
Ik zat te overwegen om een HTC Wildfire te kopen, als mijn eerste HTC telefoon.
Ik hoor goede en ook slechte reacties.
Heb wat gegoogled, en kwam verdeeld uit.
Wat raden jullie mij aan?
Toch een Blackberry of juist niet?
Mvg.

Edit: ook reviews op youtube zijn verdeeld :\

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb gehoord van veel mensen dat hij langzaam is en de resolutie niet echt handig werken veel apps niet op. Ik weet niet of ze er al wat aan hebben gedaan. Misschien kun je kijken naar de wildfire s.
Over blackberry kan ik je niet zo veel vertellen. Het is heel anders werken. Het licht er een beetje aan wat je wilt doen met je telefoon. Sommige mensen willen niet zonder fysiek toetsenbord. En andere vinden het prima met een onscreen. Ik zelf vind het fijn aan een telefoon zo groot mogelijk scherm en zo klein mogelijke telefoon.
Wil je veel msn twitter sms mail dan lijkt me blackberry voor jou beter.

Hoi,
Ik denk ook dat ik wacht op de wildfire S.
Die is sneller zeggen ze.
Groeten

Ik had nog een vraag, kan je op htc hyves hebben en twitter wat in contact is met het systeem, hierbij bedoel ik: Als ik een foto maak, dat ik dan bij gallerij hem bekik en dat er dan staat share en als ik dan daar op klik dat twitter en hyves ook in die rij staan?

ik heb even op htc legend gekeken ook met htc sense en ik kan het wel dus dan kan htc wildfire het ook. je kan heb meteen in hyves goggles(kan je via foto opzoeken wat het is waar je foto van hebt gemaakt en merk herkenning) mail peep picasa twitter youtube facebook bluetooth sms flickr gmail

Ok chill, nog ff iets bij de wildfire gaat een lampje branden (led lichtje knipperen) rechtsboven. is dat ook bij wildfire S, tis me 1e htc dus tja :$

Ik zit nu eigenlijk ook te twijfelen tussen wildifre S en Desire. :| welke zal ik doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan