HTML bestand in pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik plaats een HTML bestand in een nieuwe pagina, de gegevens staan nu strak tegen de linkerkant en dat ziet er niet fraai uit.
Hoe kan ik dit naar rechts krijgen of nog beter "centreren"?

Ik zie een flinke marge van 280px aan de linkerkant?

Merkwaardig, bij mij staan ze knalhard tegen de linkerkant!
We kijken toch tegen hetzelfde aan: Uitslagen-periode 1 - uitslagen?

Beste Kappel,
Laat mij dan verder babbelen met Nico ,is 76 jaar oud maar daar heb ik respect voor, mischien wil ik nog een oplossing zoeken , maar met een mooi fototje te plaatsen en Nico buiten spel te zetten heb je nog niet het warm water uitgevonden, ik praat alleen verder met Nico en anders zoek het zelf maar uit

Tja 76 jaar maakt mijn vraag niet anders,
Ik kijk uit naar de oplossing.
Nico

Als ik de HTML-code zie van deze pagina, schrik ik behoorlijk.

Blijkbaar genereer je deze pagina met een bepaald programma. Waarom eigenlijk? Doet deze wat speciaals?

Is het niet een beter idee om deze uitslagen in Wordpress aan te maken als pagina of bericht?

Laatst bewerkt:
Deze files worden gegenereerd door een bridgeprogramma, tot op heden zette ik deze in Front-Page en dan met een FTP programma op het net.
Daar staan ze we duidelijk, zie: www.ridderbridge.nl en dan de uitslagen.

Die achterliggende code waarmee dit tabelletje wordt opgebouwd is dermate 'vies' opgebouwd, dat het vast een drama zal worden als je de margin aan wilt passen, of andere opmaak.
Waarom zet je ze niet in je Wordpress? Veel gebruiksvriendelijk omdat je dan al je standen en statistieken in je websiteomgeving hebt.

zie uitslagen - competitieronde 1 - 8e zitting.

Hoe kom ik hier op, ik heb in het bridgeprogramma gekeken welke opties er zijn om de bestanden te exporteren.
Exporteren als:
AdobeReader (pdf)
Word (doc)
Webpagina (html)
Excel (xls)
Overige.

Alles geprobeerd en het lijkt dat Adobe werkt?

Nu 23:15 ik begin scheel te worden dus ik STOP, een borrel en dan "tot morgen".

Je kan ook kopieeren en plakken. Of wil je bezoekers het leed aandoen dat ze speciale documenten moeten downloaden, terwijl je de inhoud prima in Wordpress kan plaatsen?

Maar pdf kan uiteraard ook.

Ik heb van alles bekeken maar zoals de standen er nu in staan is duidelijk voor iedere gebruiker.
We moeten er wel van uit gaan dat iemand die alleen verstand heeft van bridgen de site na elke speel-dag moet bijwerken.
Copieren en plakken is dan geen optie. Als we de lay-out van de huidige uitslagen nog wat kunnen verbeteren (centreren) zou het helemaal goed zijn.

Het programma start niet op in de Home pagina, hoe moet ik dat instellen?

Dank voor het meedenken,
Nico

Daar zit een hoop handwerk in.

Misschien dat het in je bridgeprogramma kan en anders wordt het steeds maar klooien in de HTML wat geen optie is. Neem eens contact op met de maker anders?

Welke Home bedoel je? Je pagina in Wordpress?

Home is opgelost. (Hij startte niet op de homepage).

Ik zal "bridgemate" de maker van de software, vragen of zij een suggestie hebben. Hun programma aanpassen zal niet gaan, er zijn wereldwijd honderdduizenden gebruikers.

Controleer eerst eens of ze een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Ze kunnen anders altijd een nieuwe versie uitbrengen met de verbetering, toch? Misschien is er wel een aanpasbaar voorbeeld waarop die rapporten worden uitgedraaid.
Ik mag stiekem toch hopen dat ze de HTML-code eens grondig op de schop gooien, want ik weet zeker dat dit twee tot drie keer compacter en kleiner kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan