HTML-Bestanden op mijn mobieltje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsDesmet

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Ik heb een Nokia 6234, die een webbrowser ondersteunt.
Ik kan probleemloos op het WWW surfen, en dus html-bestanden openen.
Als ik echter met Bluetooth een html-pagina doorstuur naar mijn GSM en ik probeer het te openen, zegt hij "Bestandsformaat niet ondersteund".
Eigenlijk zou dat dus niet mogen.
Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn bestandje toch kan openen?

Misschien het html bestand ergens uploaden op een webruimte en dan dit adres bezoeken met je Nokia

Je zegt doorsturen... Wát wordt er doorgestuurd dan? Denk eraan dat alleen het doorsturen van een .htm of .html bestand alleen niet een webpagina geeft (behalve als het pure tekst is): De plaatjes, flash-applicaties etc. horen er ook bij.

Zou je bijv. een hele pagina (=inclusief alles wat er op die pagina wordt getoond) doorsturen in 1 bestand (als Webarchief, met extensie .MHT), dan lijkt het mij dat je Nokia daar niet mee kan omgaan.

Verder ken ik je Nokia niet, dus meer dan bovenstaande hints naar een oplossing heb ik niet voor je.

Tijs.

Dat eerste zou ik inderdaad kunnen doen, maar surfen met je GSM kost zeer veel geld en het is dus daarom dat ik het offline probeer te openen =)

En dat tweede: Ik heb juist maar een htm-bestandje doorgestuurd, zonder enige dingen die hij extern moet gaan laden, zoals afbeeldingen, applets etc...

EDIT: Wat ik natuurlijk ook zou kunnen doen, is via de webbrowser het (lokale) pad van dat bestand ingeven maar het probleem is dat ik die niet ken, en ik denk ook niet dat het mogelijk is om dat te achterhalen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan