html code er op zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchjaspers

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
hallo.

hoe kan je een html code er op zetten.
bevorbeeld een leuke kleur voot je muis dan heb je een html code nodig maar ik vint het niet waar ik de html code kan zetten

Laatst bewerkt:
bevoorbeeld een muis met wat leuks er op hoe kan ik dat er op zetten met een html coden

Doe dit eens: dan kunnen we je ook helpen
4. Een topic starten
Als je je in het juiste subforum bevind, druk je op de knop .
(Deze knop is pas zichtbaar als je geregistreerd bent op het forum) Daarna krijg je een pagina waar jij je topic kunt beginnen.

Taalgebruik
Als je graag geholpen wilt worden, moet het zo goed mogelijk opgebouwd zijn, compleet zijn en er netjes uitzien.

Let op het volgende:

* Post in normaal Nederlands. Het zal je misschien verbazen maar "omfg n00b", "l33t hax0r" oF z0 TyPen is geen normaal Nederlands. Gebruik enge dingen als hoofdletters, komma's en punten.
* Normale en duidelijke topictitels gebruiken, alsmede normaal Nederlands schrijven. Titels als "omg helllp!!" of "L4m3rs Ar3 5tup1D" zullen niet veel behulpzame reacties opleveren. Duidelijke topictitels zorgen er ook voor dat anderen het topic makkelijk kunnen terugvinden via de zoekfunctie.

Opmaakfuncties
= schakelen tussen tekstverwerkers. In de eenvoudige modus zullen alle vB-codes zichtbaar zijn, zoals en . In de geavanceerde modus zijn deze zichtbaar zoals ze het er uiteindelijk uit zal zien.

= maakt een stuk tekst vet. In de eenvoudige modus verschijnen de -tags.
= maakt een stuk tekst schuingedrukt. In de eenvoudige modus verschijnen de -tags.
= maakt een stuk tekst onderstreept. In de eenvoudige modus verschijnen de -tags.

= Verwijdert de tekstopmaak. Soms gebeurt het als je iets uit Miscrosoft Word plakt of ergens anders vandaan, dat de opmaak meegenomen wordt. Dit kan de je topic erg verpesten, dus gebruik deze knop in dat geval.

= Hiermee kun je een hyperlink maken. Als je een van stuk tekst een link wilt maken, selecteer je de tekst en klik je op deze knop. Of typ hierjetekst [/url.]. Links naar websites worden omgezet naar de titels van de betreffende pagina's. Dit kan je uitzetten door Automatically retrieve titles from external links bij Overige opties uit te vinken.

Plaatjes invoegen: Indien je een screenshot of een ander groot plaatje wilt plaatsen, gebruik dan Bijlagebeheer. Die vind je als je naar beneden scrollt, klik op de knop Beheer bijlagen.

Als je kleine plaatjes of icoontjes in wilt voegen om iets te verduidelijken, dan mag je de knop gebruiken.

Wanneer je je bericht hebt geplaatst kun je deze nog enige tijd aanpassen met behulp van de -knop. Gebruik deze om je bericht te perfectioneren of aan te vullen.
hier je url

maar die html code die heb ik maar die wil ik op mijn site zetten hoe doe ik dat

Hoe heb je de huidige content op je site gekregen?

De HTML code zet je er op dezelfde manier in... gewoon in het bestand dat gebruikt wordt als basis voor je website.

(Tenzij je een of andere gratis sitebuilder online hebt waar je zelf geen HTML kunt uploaden... heb je een linkje naar je site?)

@frats: je hebt ook codes die in de head tags moeten, dus is wel handig dat hij hem ook op de goede plaats zet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan