Html..css

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Ben nu al aardig thuis (vinnik dan :) ) in deze opmaaktalen. Op het moment dat bijna alles gaat lukken wil ik iets anders.

What next?

J:rolleyes:

Tja gratis PHP is er eigenlijk niet. Maar om PHP te leren kun je zelf gewoon een servertje opzetten. Op veel van die sites staat ook beschreven hoe dat moet.

Of je neemt een lycos accountje..

Lycos is gratis, maar wel met (veel) reclame :confused:

Geplaatst door aaajeetee
Of je neemt een lycos accountje..

Lycos is gratis, maar wel met (veel) reclame :confused:

En volgens mij zit je daar ook met een redelijk oude versie.

Geplaatst door megabit
Tja gratis PHP is er eigenlijk niet.
Is er wel hoor :) :

Kijk maar eens bij Funpic.

PHP, MySQL, FTP ondersteuning.
Onbeperkte ruimte, onbeperkt dataverkeer, geen reklame op de site zelf en helemaal gratis. Krijgt zelfs geen spam. Webspace is direct na registratie beschikbaar.

Beperkingen: bestanden mogen niet groter dan 800 kb zijn, in de URL mag schijnbaar geen www voorkomen, www.jouwnaam.funpic.de geeft een blanco pagina. De URL moet dus zijn: http://jouwnaam.funpic.de.

Mail die verstuurd wordt vanaf een Funpic site heeft wel deze reklame tekst:
Powered by http://www.funpic.de.
Kostenloser Webspace mit PHP und MySQL Support!
Een paar maanden getest met website, PHP scripts en forum, werkt allemaal prima, zeer snel en nog geen minuut storing geweest.

Ik ga hem zelf ook even proberen! Maarja de vraag is altijd voor hoelang blijft die service gratis bestaan? Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ze er na een tijdje mee stopten..

H Helpmijers,

Bedankt voor de tips.
Wird mal kucken.

:D
J.

Ben nu even de weg kwijt.

Heb me geregistreerd bij funpic, allemaal ok.

Het uploaden bij Yahoo en @home gaat allemaal vanzelf, maar bij funpic moet ik ftp-en.
Weet eerlijk gezegd niet meer hoe dit moet, te lang geleden.

J:o

Om ftp te gebruiken heb je een FTP-client nodig, bijvoorbeeld met FileZilla. Ik neem aan dat je weet wat je ftp-server is?

Met een FTP programma, er zijn er vele, gebruik zelf SmartFTP.
Gegevens invullen en slepen maar.

Bedankt heren of dames,

Ik ga er mee a/d slag.
Als ik er niet uitkom, horen jullie het nog wel.

:)

Heb SmartFTP genomen, heel handig.

Laatst bewerkt:
Toch een vraagje.

IK zie bij Smartftp een boxje "anonymous" weet wel wat dit betekent, maar hoe moet ik het zien in deze context?

J.

Ik gebruik dat programma niet, maar bij FTP heeft het meestal te maken met het anoniem inloggen op FTP-servers.

Anonymous staat voor anoniem (inloggen), dus zonder naam en wachtwoord, hierdoor kan iedereen van de FTP van die site gebruik maken, bvb om een trial versie van een prog via FTP te downloaden. De site is dan openbaar en voor iedereen toegankelijk.

Elk FTP prog heeft de mogelijkheid in te stellen of je via Anonymous FTP of via naam/ww in moet loggen op een site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan