HTML in je e-mail????

• Onderwerp starter Onderwerp starter H&R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H&R

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Kan je eenvoudig een opgemaakte htmlpagina met je bedrijfslogo e.d. als direct mail gebruiken.?

ik wil dus een opgemaakte e-mail nieuwsbrief met mijn logo e.d. kunnen versturen naar kennissen ik weet dat er speciale programma's zijn maar kan het ook met een html pagina en hoe verwerk je die in outlook express als vaste e-mail?

In OE zoek je naar de optie New Mail Message Using>More Stationary (en dan in het Nederlands voor je). Je kan dan je zelf opgemaakte html pagina gebruiken.

Om plaatjes (je logo) te kunnen laten zien, moet je deze op een webserver plaatsen. Als deze op je harde schijf staat, kan de ontvanger deze niet zien. Plaatjes worden niet meegestuurd.

Hetzelfde geldt voor een CSS verwijzing. Het .css bestand moet ook ergens online zijn opgeslagen.

ok dat begrijp ik maar ik krijg zelf ook vaak hele mooie aan geklede e-mails met foto's e.d.

hoe doen ze dat en ik heb twee websites draaien op een hostingbedrijf kan het via hun?

Geplaatst door H&R
ok dat begrijp ik maar ik krijg zelf ook vaak hele mooie aan geklede e-mails met foto's e.d.

hoe doen ze dat

zie vorige antwoord

en ik heb twee websites draaien op een hostingbedrijf kan het via hun?

Ja, je plaatjes daar in een map plaatsen en linken naar die plaatjes in je html bestand.

is dat de normale gang van zaken op die manier? omdat ik zag dat er ook software te koop is om juist jou e-mails op temaken, maar volgens mij kan het toch ook met een webpage editor?

Kan ook, maar ik heb ook maar slechts 1 keer een nieuwsbrief gemaakt ;)

Maak anders een pagina met bijv. frontpage en test het enkele keren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan