HTML in OE

• Onderwerp starter Onderwerp starter avva
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

avva

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Ik ben mijn regel kwijt in mijn email bericht van de html code bv lettertype kleur etc..
opstellen.png
hier in het geel net boven de regel goedemiddag Anna
rich tekst is aangevinkt ik heb het dan ook wel maar niet meer standaard in de mail en dat vond ik wel zo makkelijk...iemand een idee hoe ik dat terug kan krijgen?

Als ik het goed zie aan deze postzegel-afbeelding, dan heb je een raampje van mozilla firefox open en daarin een mail-systeem.
Dit lijkt niet op een scherm van outlook express.

Laatst bewerkt:
ja klopt sorry...ik heb dit plaatje op internet gevonden om even de regel te laten zien die ik bedoel...ik zelf heb dus O E ..excuses ik had dat er even bij moeten zetten

Kun je er een screenshot van maken, welke werkbalk of button je mist?
Dus waar die had moeten staan?

Het is de regel die onder "onderwerp" staat..Dit plaatje heb ik ook van internet geplukt maar is wat ik gebruik.

nieuwbericht.gif

B I U
dus de regel waar dit oa staat is bij mij helemaal weg

Dit doet zich bij mijn outlook express in 2 gevallen voor:

1. Als er bij opmaak "tekst zonder opmaak" staat aangevinkt.
2. Als de cursor nog niet in het tekst veld staat, maar op de email- of onderwerp- regel.

Klopt

rich tekst (HTML) staat aangevinkt en cursor is in het veld....daarom snap ik het ook niet..

Ik heb een andere computer gekregen en mijn zoon heeft windows etc en mail weer opnieuw voor mij er opgezet...sindsdien ontbreekt desbetreffend regel...stom he..misschien is het wat in de instellingen van windows...ik weet het niet...zijn zoon snapt het ook niet.

In ieder geval bedankt voor het meedenken ... :thumb:

Ok, maak een goede backup van de emails en adresboek, (zie bijlage) en verwijder daarna de betreffende bestanden.
Verwijder het account.
Herstart de pc, maak het account weer aan, en herstel de emails en adresboek (zie bijlage).

Had hij ook al gedaan maar heeft niet geholpen..hij gaat nu windows er opnieuw opzetten en kijken wat er dan gebeurd...je hoort het van me. :confused:

:thumb::thumb::thumb:
windows is er op nieuw opgezet en alles werkt weer zoals het hoort...toch een foutje in windows install...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan