HTML invoegen in Joomla

• Onderwerp starter Onderwerp starter SCD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SCD

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Beste lezers,

Ik zit niet met een groot probleem maar toch met iets wat ik graag wil weten.
Ik heb nu in Joomla een uitgebreide intranet gemaakt maar nu wil ik nog graag een stuk HTML code hebben omdat ik een pagina in HTML gemaakt heb met een ideeënbus.
Maar is het mogelijk om in joomla een stukje Scripttaal te inplementeren zodat deze op de site blijft in dezelfde lay-out en dus mijn scripts niet in een extern venster geopend worden?

Met vriendelijke groeten,
Sensicane

tabellen maken

Hallo Sensicane,

Een Template voor Mambo en Joomla bestaat uit tabellen.
Je kan dus binnen, of buiten deze tabellen opmaak een nieuwe Tabel of rij toevoegen.
In de nieuwe gemaakte [cel] kan je een eigen html script kwijt. Voorbeeld:

Code:
<table style="WIDTH: 600px" cellspacing="3" cellpadding="3" border="1"><tbody><tr><td>[COLOR="Red"]plaats hier je script[/COLOR]</td><td>[COLOR="Red"]Of Hier[/COLOR]</td></tr></tbody></table></p>

succes

Harry

Hallo Sensicane,

Een Template voor Mambo en Joomla bestaat uit tabellen.
Je kan dus binnen, of buiten deze tabellen opmaak een nieuwe Tabel of rij toevoegen.
In de nieuwe gemaakte [cel] kan je een eigen html script kwijt. Voorbeeld:

Code:
<table style="WIDTH: 600px" cellspacing="3" cellpadding="3" border="1"><tbody><tr><td>[COLOR="Red"]plaats hier je script[/COLOR]</td><td>[COLOR="Red"]Of Hier[/COLOR]</td></tr></tbody></table></p>

succes

Harry

Ok dus als ik het goed begrijp moet een stuk script in het echte script komen en is dus niet via het normale control panel van Joomla erin te zetten?

In iedergeval erg bedankt! en ik ga er is mee aan de slag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan