html-kit vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPeetje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
ik heb net HTML-Kit versie 1.0 gedownload om PHP in te schrijven, en hij ziet er goed uit, werkt lekker enzo, maar hoe kan ik de website van tevoren bekijken ? In een andere editor moest ik php.exe van mijn php-ondersteuning weergeven, maar ik heb geen idee of dat hier ook moet (en waar dat moet)...
weet iemand hoe ik hem wel van tevoren kan bekijken ?

Installeer phpthriad :thumb: das ook meteen een apache server. Lekker makkelijk in 2 minuten klaar en parsen maar !

nee PHPTriad had bepaalde beperkingen
ik heb al een Apache server, PHP ondersteuning en MySQL admin ondersteuning
de ondersteuning is prima voor mekaar, dat maakt niet uit en wil ik houden
ik wil weten hoe ik in dat programma het van tevoren kan bekijken, maar ik weet niet hoe...

als je de bestanden nouw eens opstlaat en de dir van je apache files dan kun je ook bekijken ;)

ja achter die oplossing was ik nu ook al :D
ik zoek echt een manier om in het programma de site te bekijken
kep al wat plugins gedownload van de support page, maar die werken ook niet echt :confused:

In de opties bij Preview moet Use PHP Interpreter aangevinkt staan, maar als je scripts in de pagina's niet werken, dan moet je dit lezen: lees

ben ik al geweest :)
ik heb al plugins gedownload, extensies ingevoerd, maar hij verdoemd het om dingen te laden :confused:
PHP Interpreter staat aan, maar ook dat heeft nog niet veel nut gehad...

De instellingen die je nodig hebt zijn nogal 'tricky', zelf test ik php online, zodat ik dat allemaal niet hoef in te stellen. De online controle moet je toch doen en de uitkomst van php is voorspelbaar. Syntaxis fouten zijn toch beter op te sporen op een webserver, maar dat is mijn bescheiden mening ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan