html mailform met bijlage?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BudSpencer

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
9
Hallo,

Is het mogelijk om een mailform te maken in html / javascript, want ik heb geen verstand van php.

Ik wil graag zo`n mailform op mijn site omdat het dan eenvoudiger is voor de bezoeker. Nu moeten mensen nog een vragenlijstje kopieren naar hun email en dan de antwoorden met bijlage naar mij toemailen.

Eigenlijk is het nog lastiger, want er moeten meerdere bijlages gemaild kunnen worden. En als er een lage max op de toegestane bestandsgrote zit, heb ik er dus ook niks aan.

Groeten,
Jurgen:D
 
Laatst bewerkt:
Krijg geen reacties op dit bericht, ik neem dan maar aan dat het te ingewikkeld is. Misschien toch alleen met php te realiseren. Ondanks dat ik het nu nog niet zeker weet verklaar ik ook deze vraag maar als opgelost:(
 
Ik bezit een zeer eenvoudig mail form in html.
Ik wil je dit wel toezenden.
Dan heb je een idee, en kun je er verder aan werken en uitbreiden.

Stuur eens een mail naar me, dan stuur ik het form naar je toe.

Krijg geen reacties op dit bericht, ik neem dan maar aan dat het te ingewikkeld is.

Nee, er zijn veel mensen op vakantie, en de juiste persoon heeft het nog niet gelezen.
Soms moet je wat geduld hebben.
Of klik na een dag op wat op "Vraag is niet opgelost", om je vraag weer bovenaan de lijst te zetten.
 
Misschien kun je het formulier in een zipje zetten en hier plaatsen ?? kunnen andere mensen er ook wat mee doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan