HTML of PHP| site doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Berichten
143
hallo allemaal,

ik heb een site maar die wil ik nu doorlinken naar een andere site. Hoe zou dit kunnen ?

Het liefste dat het door iedere browser word ondersteunt als dat kan ...

Alvast bedankt !
 
Laatst bewerkt:
bedoel je een link plaatsen?
Dat gaat zo.
HTML:
<a href="http://helpmij.nl">Dit is een link naar helpmij.nl</a>
 
ik heb een webhost met een domein (.nl) maar ik heb mij site op webwinkel. dus ik wil dat als mensen op mijn index.(html of php) komen dat ze gewoon doorgelinkt worden naar mijn pagina van webwinkel. zonder ergens op te klikken ofzo

maar graag dat die overal geopent kan worden. ik had al gegoogled maar dan kunnen mensen die iets beveiligd hebben niet openen ofzo. dus ik wil gewoon dat iedereen kan openen ( als het mogelijk is ).


iedereen bedankt voor de hulp ! maar het is al opgelost

met mijn webhost had ik gewoon een optie om door te linken ! dus geen code nodig bedankt iedereen !
 
Laatst bewerkt:
ik heb een webhost met een domein (.nl) maar ik heb mij site op webwinkel. dus ik wil dat als mensen op mijn index.(html of php) komen dat ze gewoon doorgelinkt worden naar mijn pagina van webwinkel. zonder ergens op te klikken ofzo

maar graag dat die overal geopent kan worden. ik had al gegoogled maar dan kunnen mensen die iets beveiligd hebben niet openen ofzo. dus ik wil gewoon dat iedereen kan openen ( als het mogelijk is ).


iedereen bedankt voor de hulp ! maar het is al opgelost

met mijn webhost had ik gewoon een optie om door te linken ! dus geen code nodig bedankt iedereen !

Oke goed opgelost :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan