HTML pagina beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Ik heb een html pagina,waar ik een ww aan wil koppelen.Dus als users de link volgen vanaf mijn site naar de andere pagina,moet een popup vershcijnen.hebben ze het ww juist(waar schrijf ik dit weg??) dan gaat de link verder naar de webpage.hebben ze het ww onjuist,dan moet de link naar een andere webpage gaan.

ty.:D

Ik snap niet echt wat je wilt maar met html lock kan je html pagina's beveiligen.

gebruikers starten mijn index.html op.op deze index.html staat een link naar een andere pagina.wanneer gebruikers op die link klikken,moet er een wachtwoord popup komen.na bijv. 3 keer een fout ww(of na annuleren van de popup) moet er een error melding komen van een andere pagina.

gebruikers starten mijn index.html op.op deze index.html staat een link naar een andere pagina.wanneer gebruikers op die link klikken,moet er een wachtwoord popup komen.na bijv. 3 keer een fout ww(of na annuleren van de popup) moet er een error melding komen van een andere pagina.

Oke ik snap het, alleen ken ik daar geen programma'tje voor.
Maar heb je html lock geprobeerd?

dat klinkt als een php inlog-systeem... of bedoel je meer zoiets:
wasd..bmp

voor php inlog systeem moet je maar ff googelen of op het php-subforum een vraag posten, denk ik? voor dat plaatje, ik heb geen idee hoe je het maakt.

V.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan