HTML site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Hallo iedereen,

Ik weet niet of ik hier goed zit...als dat niet zo is verplaats de topic dan maar.:)

Ik ga hier een HTML bestand plaatsen. waar het een en ander al staat. Wat ik nou wil weten is hoe krijg ik in dat witte vlak tekst? Hoe doe ik dat in HTML ? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. alvast bedankt :D

Bijlagen

ja hij staat verkeerd

maar hoedanook ik zie geen wit vlak! ik zie alleen blauw, en ik krijg een foutmelding...

Jah het is eigenlijk in z'n geheel één tabel want je ziet aan de rechterkant en linker kant blauwe lijnen lopen. En in het midden zit je dan dat witte vlak..

Wat voor foutmelding krijg je ?[/I]

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
iets over dat ie programs niet kan vinden. en bij ff is 't midden iniedergeval ook blauw.

Hee dat is raar :confused: Bij mij is het gewoon wit daar...[/I]

gebruik je FF of IE?? dat wil nog wel eens verschillen namelijk...

tsja ik ff.. ik ga ff kijken met ie

JAah daar komt het door he..:o[/I]

ja met ie inderdaad wel. je gebruikt daar een frame, dan moet je een pagina maken waar die frame naar linkt

Projecten_files/projecten.htm

als je een map aan maakt die zo heet en daar in een htm zet die zo heet, en daar zet je tekst in, dan zie je die op het witte vlak!

ff proberen hoor..Alvast bedankt....:D[/I]

en die foutmelding kreeg ik dus, omdat ff een foutmelding geeft als ie iets niet vind, en ie geeft een wit vlak ;)

Hm het wil niet echt lukken...Ik heb een map gemaakt he met de naam Jaber zeg maar. Mijn html pagina heb ik ook zo genoemd Jaber. Maar de tekst dat erin moet komen hoe moet ik dat in die map zetten als textdocument ? Html bestand ? Moet het ook dezelfde naam hebben..??:confused: [/I]

als je de map nou geen jaber noemt maar Projecten_files
en de file geen jaber maar projecten.htm
moet ie 't sowiso doen. wil je 'm toch jaber noemen, dan moet je in dat eerste bestandje zoeken naar iframe, en hetgeen dat achter src staat verranderen.

Ok ok w8 ff..Kijk de map heet Projecten_files de HTMl bestand met die blauwe tabel heet ook zo. jah Projecten_files

Nou moet de tekst erbij komen. Hoe moet die bestand heten en als wel extensie ?[/I]

Ok de map heet Projecten_filesprojecten
De pagina met de tabel heet Projecten_filesprojecten.html
en de tekst dat erin moet komen heet Projecten_filesprojecten.htm

IS dit goed ? Ik heb het zo gedaan maar ik zie de tekst niet erin...:confused: [/I]

de file niet projecten_filesproecten.htm maar gewoon projecten.htm

Heb ik gedaan maar geen verschil...:o Sorry nou begin lastig te worden he :o[/I]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan