HTML versturen met Outlook???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjis

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Berichten
159
Ik wil een nieuwsbrief verzenden in Outlook (HTML) Nu weet ik dat er in Outlook Express de mogelijkheid bestaat om aan te geven dat het om een HTML document gaat. Ik wil het dus niet als bijlage.
Als de mail bij iemand binnekomt moet het al zichtbaar zijn als nieuwsbrief. Wie weet raad?
 
Welke outlook gebruik je? Zelf heb ik outlook 97 uit office 97 en daar gaat dat niet mee. Ik kan dus ook zulke mails niet lezen.

Groetjes
 
Hoi Tjis,

Kan het hier wel in het berichtje kopiëren, maar jouw antwoord staat gewoon in de help van OE!

Kies Help (F1)
Kies Index
Typ: HTML-indeling inschakelen

Alle andere HTML weetjes staan er ook in.

Succes.
 
Volgens mij treedt de gebruikelijke spraakverwarring weer op... Gaat het nu om MS Outlook of om Outlook Express?
 
Geplaatst door khk464
Welke outlook gebruik je? Zelf heb ik outlook 97 uit office 97 en daar gaat dat niet mee. Ik kan dus ook zulke mails niet lezen.

Groetjes

Met MS Outlook 2002 gaat het perfect.
Extra -> Opties -> E-mailindeling -> Berichtindeling -> HTML
 
@ buffy, dat staat dus niet in outlook 97. Ik heb er een screenshotje bijgedaan.

Groetjes
 

Bijlagen

  • e-mail help mij..doc
    30,5 KB · Weergaven: 175
Vervolg

Ik heb de versie Outlook 2000. Ik weet dat het in OE gaat. Ik heb het via optie>> berichtindeling etc. geprobeerd maar dat werkt niet.
Het gaat er dus om dat ik een nieuwbrief wil verzenden die vervolgens als document bij de ontvanger direct te zien is (grafisch)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan