HTML vraag (Facebook like box)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borias

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Goedeavond allemaal,

ik heb een vraagje mbt de facebook like box.

het lukt mij niet de likt box zichtbaar te krijgen op mijn website
nu is het zo dat de website een soort constructie is dat ik alleen HTML codes kan invoegen. (ik ben nog niet echt thuis met dit systeem :P dus ik kan helaas niet echt een super goede uitleg geven)
maar ik vraag mij eigenlijk af of je van een java script code kan omzetten in een HTML ?

Simpelweg, nee, je kan javascript niet omzetten in html. Javascript is te gebruiken met een tag in html, oftewel, je kunt het eigenlijk gewoon als html gebruiken.
HTML:
<script type="text/javascript">

/** hier de javascript code ***/

</script>

Ik vraag me dan alleen nog wel af, wat voor website heb je en waar heb je hem gehost?

hmm ik heb deze twee code erin geplakt.

<div id="fb-root"></div>
<script>(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "//connect.facebook.net/nl_NL/all.js#xfbml=1";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>

<div class="fb-like-box" data-href="http://www.facebook.com/facebookpagina" data-width="292" data-show-faces="true" data-stream="true" data-header="true"></div>

echter werkt het helaas niet..

uhm het is een CRM systeem, ik beheer maar een heel klein gedeelte van de website ;)
dus heb niks te maken met een host o.i.d. :)

ik heb nog een mogelijkheid om met de systeem beheerder contact op te nemen, maar die zijn erg slecht bereikbaar haha, dus ik wilden eigenlijk proberen om het te kijken of het ''simpel'' te verhelpen is. (dmv aanpassen aan het javascript code ofzo..)

even nog een extra vraagje eigenlijk,

deze codes vind ik leuk e.d. die op facebook staan moeten toch gewoon op een website geplaats kunnen worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan