HTML website uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stev3n

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2011
Ik wil een website uploaden die ik met HTML heb gemaakt.
Kan dit gratis en zo niet hoeveel kost het?
En ik heb ook een domeinnaam nodig.
Wie kan me helpen?

Gr,
Stev3n

Beste,

Je hebt hiervoor of een server nodig wat veel werk etc is en zeker niet goedkoop is, of je kan een hosting afnemen bij een aanbieder. Je huurt dan een ruimte op een server en vaak zit hier een jaar gratis domeinnaam bij in.
Dit alles kan voor een paar euro per jaar ongeacht wat je allemaal nodig hebt en hoeveel ruimte je nodig hebt.

Belangrijk is dus na te denken over de toekomst. Ga je uitbreiden, heb je later databases of php nodig?

Gratis is in ieder geval erg lastig.

Kijk bijv. op www.strato.nl voor domeinnaamregistratie + hosting.
Bij hun heb je geen ftp-client nodig maar gaat het via een web-interface.
Basicweb kost bij hun 1,50 per maand (na een jaar wordt het 3,00 per maand) en dat is incl. domeinnaam registratie.

Groeten Marcel

@grumbkow, Das heel goedkoop, is dat incl. domeinnaamregistratie ?
Goede tip man :)

groeten Marcel

Durf ik niet met zekerheid te zeggen, staat er in eerste instantie niet bij, maargoed .nl is dan ook maar 3.99 per jaar :) best mooie paketten daar hoor qua opslag/prijs verhouding etc.

Nog een optie:
Als je internet hebt, stelt de provider meestal ook een homepage ter beschikking, d.w.z. een domeinnaam in het verlengde van die van de provider, plus webruimte om je homepage en andere pagina's en bestanden op te zetten.
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Via http://www.goedkopewebhoster.nl/ kost het niets maar een domeinnaam in mijn geval iets van 15 euro.
Weet iemand of dat een goede is want dan doe ik het.

Het fijnst zou zijn als domijn naam en uploaden gratis is.
Als iemand een linkje heeft zou ik het graag horen.

Gr,
Stev3n

Laatst bewerkt:
Uploaden is gratis, alleen de plek waar het neergezet moet worden niet, domeinnaam gratis is sowieso geen mogelijkheid.
Doe niet zo moeilijk en betaal die paar euro per jaar -.-

Zoals Sleep al zij. 000webhost.com En een Domein Kan je Regelen bij: dot.tk Dan krijg je een TK domein.

.nl Etc moet je betalen.

Dan heb je t ook over een host en een .tk domein, *********** zeg dat die onzin nog bestaat -.-

Nadeel van een losse domeinnaam die doorverwijst naar een webruimte elders: gebeurt (zoals bij dot.tk) meestal met een frame, waardoor je een vervolgpagina niet in de adresbalk ziet. Daarmee is ook bv. "Kijk even op mijn pagina: www.mijndomeinnaambij.tk/route.htm" onmogelijk. Slecht voor Google, slecht voor toegankelijkheid, enz.

Losse domeinnamen op .nl zijn er al heel goedkoop: bv. bij flexwebhosting.nl voor € 8,-/jr (ex btw), en ze zijn er nog goedkoper als je even gaat struinen.

Maar voor € 12,-/jr (ex btw) heb je bij flex-enz. een mini-pakket met 250 MB eigen webruimte voor je site. Dan hoeft ie niet bij dot.tk of ergens anders waar zo'n doorverwijzing zit.

Betekent: dan ben je voor € 23,80/jr (incl. btw) klaar met eigen domeinnaam en eigen webruimte. Tenminste als je geen dolle dingen doet (zoals er video's e.d. op zetten; maar die kan je ook bij YouTube parkeren).
Als zoiets neemt, heb je binnen 2 werkdagen je .nl domeinnaam en je webruimte te pakken.
  • En daar zit Joomla en Wordpress bij + nog tal van opties die het leven aangenaam maken.
Dit komt er dus op neer: € 2,-- per maand, en dan ben je van alles af en heb je alles zelf in de hand. Dat moet toch kunnen?
Een paar sms'jes minder, en je bent er al!
Dus zoals grumbkow al zei: "Doe niet zo moeilijk en betaal die paar euro per jaar" :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
_________
Voor lering & vermaak: zie ook deze draad op het forum.

<edit>Ah, kruispost met grumbkow!</edit>

<edit2>Uit het aantal *** maak ik op dat het om een bekende bastaardvloek gaat die is weggecensureerd. Even kijken op de afkorting: ***, snotverdikkie! - Ha die pakt ie wel. ;)</edit2>

Laatst bewerkt:
Bij Versio kost een .nl domeinnaam € 1.99 per jaar. Daar maken ze reclame mee (https://www.secure.versio.nl/domeinen.php). Maar klik je onder het tarievenlijstje op de knop "Bekijk alle tarieven", dan komt er een aapje uit de mouw.
De € 1.99 is alleen voor het eerste jaar. Daarna kost het € 4.99 per jaar.
Of het incl. of excl. BTW is, staat er niet bij.

Je kan een html site maken via woelmuis. En dat adres weer verkorten via http://dot.tk/. Als je een account aanmaakt kan je precies al je bezoekers volgen. Ik heb zelf er ook een site mee gemaakt waar samenvattingen en antwoorden op staan, werkt perfekt. Alleen het nadeel is dat als er op google naar gezocht wordt de site niet wordt aangegeven. Voor de rest prima.
Dit is mijn site. *knip*http://dot.tk/ maakt alleen een doorverwijsadres aan voor je website.

Mod-edit: je eigen website promoten zou niet relevant zijn voor dit topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
Keessie789 je reageert op een vraag van 1,5 jaar geleden. Dit is niet nodig, de vraag is meer dan zeker al behandeld.
Modje sluiten aub

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan